Monday , December 18 2017

तेलंगाना राष्ट्र समीती ज़िलई और हैदराबाद में मुस्तहकम मुक़ाम हासिल करने कोशां

तेलंगाना में टी आर एस को इक़्तेदार हासिल होने के बाद टी आर एस ना सिर्फ़ तेलंगाना के अज़ला में मुस्तहकम हो रही है बल्कि शहरी हुदूद में भी तेलंगाना राष़्ट्रा समीती अपने कैडर को मज़बूत और मुस्तहकम बनाने में मसरूफ़ है। मजलिसे बल्दिया अज़

तेलंगाना में टी आर एस को इक़्तेदार हासिल होने के बाद टी आर एस ना सिर्फ़ तेलंगाना के अज़ला में मुस्तहकम हो रही है बल्कि शहरी हुदूद में भी तेलंगाना राष़्ट्रा समीती अपने कैडर को मज़बूत और मुस्तहकम बनाने में मसरूफ़ है। मजलिसे बल्दिया अज़ीम तर हैदराबाद में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने पार्टी को मज़बूत करने की हिदायत देने के बाद से पार्टी क़ाइदीन इस ज़िमन में मुतहर्रिक हो चुके हैं।

मुख़्तलिफ़ सियासी जमातों से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन टी आर एस में शमूलीयत अख़्तियार करने के लिए पार्टी क़ाइदीन से राबिता क़ायम कर रहे हैं। तेलुगु देशम और वाई एस आर कांग्रेस पार्टी क़ाइदीन जो कि तेलंगाना से ताल्लुक़ रखते हैं, वो टी आर एस में शमूलीयत से मुताल्लिक़ संजीदगी का मुज़ाहरा भी करने लगे हैं।

इसी तरह कांग्रेस के भी बाअज़ क़ाइदीन का टी आर एस क़ाइदीन से राबिता क़ायम किए जाने की इत्तिला मौसूल हो रही हैं। वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के टिकट पर ख़ैरताबाद हल्क़ा असेंबली से मुक़ाबला करने वाली विजया रेड्डी 20 अगस्त को तेलंगाना राष़्ट्रा समीती में शमूलीयत अख़्तियार करेगी।

मिसिज़ विजया रेड्डी के हक़ीक़ी भाई और पी जे आर के फ़र्ज़ंद विष्णु वर्धन रेड्डी भी गुज़िश्ता आम इंतिख़ाबात में कांग्रेस के टिकट पर हल्क़ा असेंबली जुबली हिल्स से मुक़ाबला करते हुए शिकस्त से दो-चार हुए थे।

TOPPOPULARRECENT