Monday , December 11 2017

तेलंगाना रियासत का क़ियाम यक़ीनी , टी आर एस की जद्दो जहद रंग लाएगी

तेलंगाना पोलिटिकल जोइंट एक्शन कमेटी ने पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल की पेशकशी और सीमा आंध्र क़ाइदीन से रियासत की तक़सीम में तआवुन का मुतालिबा करते हुए इंदिरा पार्क पर शांति दक्षा (अमन धरना) का एहतेमाम किया। इस अमन धरना प्रोग्र

तेलंगाना पोलिटिकल जोइंट एक्शन कमेटी ने पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल की पेशकशी और सीमा आंध्र क़ाइदीन से रियासत की तक़सीम में तआवुन का मुतालिबा करते हुए इंदिरा पार्क पर शांति दक्षा (अमन धरना) का एहतेमाम किया। इस अमन धरना प्रोग्राम में मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों के क़ाइदीन के इलावा जे ए सी में शामिल मुलाज़मीन की तंज़ीमों के नुमाइंदे हिस्सा ले रहे हैं।

तेलंगाना जागृति की सदर कवीता ने आज इस धरने में हिस्सा लिया और मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो सीमा आंध्र क़ाइदीन के दबाव को नजरअंदाज़ करते हुए तेलंगाना बिल पार्लीयामेंट में पेश करे।

उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत ने जब तेलंगाना रियासत की तशकील का फ़ैसला कर लिया है तो फिर इस पर अमल आवरी में संजीदगी का मुज़ाहरा करना चाहीए।

उन्हों ने सीमा आंध्र क़ाइदीन और अवाम से अपील की कि वो नफ़रत के जज़बात को मज़ीद उभारने के बजाय एहतेजाज तर्क करते हुए रियासत की तक़सीम की राह हमवार करें।

TOPPOPULARRECENT