Saturday , November 18 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना रियासत गंगा जमुनी तहज़ीब का गहवारा

तेलंगाना रियासत गंगा जमुनी तहज़ीब का गहवारा

शम्सआबाद 04 जुलाई: राजिंदरनगर के इलाके मैलरदेवपललय में अबदुल मुक़ीत चंद टीआरएस माइनॉरिटी सेल स्टेट जनरल सेक्रेटरी की तरफ से दावते इफ़तार मुनाक़िद की गई जिसमें मेहमान-ए-ख़ोसूसी की हैसियत से हरीश राव‌ वज़ीर आबपाशी ने शिरकत की। इस मौके पर उन्होंने अपने ख़िताब में कहा कि रियासत तेलंगाना गंगा जमुनी तहज़ीब का गहवारा है।

इस की मिसाल पूरी दुनिया में कहीं नहीं मिल सकती। ख़ासकर हैदराबाद और रंगारेड्डी के अलावा राजिंदरनगर में जहां हिंदू मुस्लिम सब मिलकर आपस में ख़ुशीयां बाँटते हैं और ईद-ओ-तहवार मनाते हैं। उन्होंने कहा कि के चंद्रशेखर राव‌ की क़ियादत में मुसलमानों की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत तेलंगाना कई तरक़्क़ीयाती काम अंजाम दे रही है। शादी मुबारक, रेजिडेंशियल स्कूलस जिसमें दुनिया की तालीम के साथ साथ दीनी तालीम भी दी जा रही है, मुस्लिम बच्चों को दुनिया के साथ साथ दीन की तालीम हुकूमत की तरफ से फ़राहम की जा रही है।

मुल्क के किसी भी रियासत में इस की मिसाल नहीं मिल सकती। उन्होंने कहा कि अबदुल मुक़ीत एक बेहतरीन क़ाइद के तौर पर जाने जाते हैं उनकी ख़िदमात से मुसलमानों को इस्तेफ़ादा करने की ज़रूरत है। कंडा विश़्वेश़्वर रेड्डी रुकन पार्लियामेंट ने अपने ख़िताब में कहा कि तेलंगाना रियासत में बिला लिहाज़ मज़हब तरक़्क़ीयाती काम अंजाम दिए जा रहे हैं जिससे चीफ़ मिनिस्टर केसीआर की मक़बूलियत में इज़ाफ़ा होता जा रहा है और दुसरे रियासतों के चीफ़ मिनिस्टर्स हैरान हैं कि इतने कम अरसे में इतनी ज़्यादा तरक़्क़ी कैसे मुम्किन है।

TOPPOPULARRECENT