Monday , December 11 2017

तेलंगाना लेजिस्लेचर मीटिंग मंगल से शुरू

हैदराबाद 27 अगस्त:आंध्र प्रदेश-ओ-तेलंगाना के गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन ने दोनों रियासतों के मुक़न्निना मीटिंग की तलबी के लिए अलग अलग आर्डर जारी किए। जिनके मुताबिक़ तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली और क़ानूनसाज़ कौंसिल का पांचवि‍ं मीटिंग 30 अगस्त मंगल को 11 बजे दिन शुरू होगी। आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ असे‍ंबली का आठविं मीटिंग 8 सितंबर जुमेरात को सुबह 9 बजे शुरू होगी और क़ानूनसाज़ कौंसिल का 27 विं मीटिंग जुमेरात को ही 10 बजे दिन शुरू होगी। तवक़्क़ो है कि दोनों रियासतों के असेंबली मीटिंगस में जीएसटी बिल की तौसीक़ की जाएगी और दुसरे अहम उमूर पर भी ग़ौर-ओ-बेहस के बाद फ़ैसले किए जाऐंगे।

सियासत न्यूज़ के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने जी एसटी बिल की मंज़ूरी के लिए 30अगस्त को क़ानूनसाज़ असेंबली और कौंसिल की मीटिंग तलब करने का फ़ैसला किया है। चीफ़ मिनिस्टर ने कैंप ऑफ़िस में इस सिलसिले में वज़ीर उमोर मुक़न्निना हरीश राव, सेक्रेटरी लेजिसलेचर राजा सदाराम, एडवोकेट जनरल राम कृष्णा रेड्डी, सेक्रेटरी क़ानून संतोष रेड्डी और दुसरे ओहदेदारों के साथ मीटिंग मुनाक़िद किया।

चीफ़ मिनिस्टर ने स्पीकर से ख़ाहिश की के वो मीटिंग में एडवोकेट जनरल राम कृष्णा रेड्डी को ख़ुसूसी मदऊ के तौर पर मौजूद रखें ताकि दस्तूरी तरमीम से मुताल्लिक़ इस बिल के सिलसिले में किसी भी शुबहात की वो वज़ाहत कर सकें। वाज़िह रहे कि मुल्क की तक़रीबन 4 रियासतों ने अभी तक जीएसटी बिल को मंज़ूरी दे दी है।

TOPPOPULARRECENT