Monday , December 11 2017

तेलंगाना वज़ीर-ए-सेहत मुन्ना भाई एम बी‍बी एस : रेवेंथ

हैदराबाद 09 अगस्त : तेलुगु देशम के रुकने असेंबली रेवेंथ रेड्डी ने रियासती वज़ीर-ए-सेहत लकशमा रेड्डी के डाक्टर की डिग्री पर शकूक का इज़हार करते हुए उन्हें तेलंगाना का मुन्ना भाई एमबी बी एस क़रार दिया है।

लकशमा रेड्डी ने डिग्री को जाली साबित करने पर सियासत से किनारा-कशी इख़तियार कर लेने का एलान किया है। महबूबनगर के मुदव्वर मंडल में हेल्थ सेंटर के इफ़्तेताही तक़रीब में तेलुगु देशम के रुकने असेंबली रेवेंथ रेड्डी ने रियासती वज़ीर-ए-सेहत पर मुन्ना भाई एमबी बी एस के तर्ज़ पर डाक्टर की डिग्री हासिल करने का इल्ज़ाम आइद किया है।

जिस पर रियासती वज़ीर-ए-सेहत लकशमा रेड्डी ने सख़्त रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए कहा कि उन्होंने गुलबर्गा से बी एस एम एस की डिग्री हासिल की है। अगर मेरे डाक्टर की डिग्री पर शकूक है तो इस की तहक़ीक़ात किराए अगर तहक़ीक़ात में मेरी डिग्री जाली साबित होती है तो वो सियासत से किनारा-कशी इख़तियार कर लेने के लिए तैयार है।

अगर आपका रेवेंथ रेड्डी का इल्ज़ाम झूटा साबित होता है तो क्या वो भी सियासत से किनारा-कशी इख़तियार करने के लिए तैयार रहेंगे । तेलुगु देशम के रुकने असेंबली रेवेंथ रेड्डी ने कहा कि ये सियासी शहि नशीन नहीं है बल्कि सरकारी तक़रीब है सियासी शहि नशीन पर इस मसले पर मबाहिस की जाये तो बेहतर होगा।

रियासती वज़ीर-ए-सेहत लकशमा रेड्डी ने रेवेंथ रेड्डी पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि उन्हें झूटे इल्ज़ामात आइद करने की आदत पड़ गई है। आंधरा वालों की गु़लामी करते हुए रेवेंथ रेड्डी ने हमेशा तेलंगाना और इस के मुफ़ादात के साथ ग़द्दारी की है।

TOPPOPULARRECENT