Friday , December 15 2017

तेलंगाना वोज़रा किरण कुमार रेड्डी के घर की चौकीदारी में मसरूफ़

हैदराबाद 24 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) टी आर इसके रुकन असम्बली के टी रामा राव ने तेलंगाना वोज़रा को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि ये वोज़रा चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी के घर की चौकीदारी कररहे हैं और उन्हें तेलंगाना अवाम

हैदराबाद 24 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) टी आर इसके रुकन असम्बली के टी रामा राव ने तेलंगाना वोज़रा को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि ये वोज़रा चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी के घर की चौकीदारी कररहे हैं और उन्हें तेलंगाना अवाम के जज़बात का कोई ख़्याल नहीं । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रामा राव ने कहा कि तेलंगाना वोज़रा ने ख़ुदकुशी करने वाले नौजवानों की नाशों पर हलफ़ लिया था कि वो तेलंगाना के लिए वज़ारत से मुस्ताफ़ी होजाएंगे लेकिन उन्हों ने अपनी कुर्सी बचाने केलिए अपने अह्दसे इन्हिराफ़ करलिया । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना वोज़रा और अरकान असम्बली के बाइसतेलंगाना की तशकील में रुकावट होरही है और उन की ख़ामोशी का फ़ायदा सीमा ।

आंधरा क़ाइदीन उठा रहे हैं । रामा राव ने कहा कि तेलंगाना वोज़रा और अरकान असम्बली कोअवाम इंतिख़ाबात के मौक़ा पर सबक़ सिखाएं गे । उन्हों ने तेलंगाना तशकील में रुकावट केलिए मर्कज़ी और रियास्ती हुकूमतों को अव्वलीन मुल्ज़िम क़रार दिया । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना के हक़ में असम्बली में ताईद करने वाले और बाद में मुख़ालिफ़ तेलंगाना मौक़िफ़ इख़तियार करनेवाली जमातें दूसरे मुल्ज़िम हैं जब कि सीमा आंधरा क़ाइदीन तीसरे और तेलंगाना के क़ाइदीन चौथे नंबर पर आते हैं । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना क़ाइदीन की बेबसी के बाइस सीमा आंधरा सरमायादार तेलंगाना की राह में रुकावट पैदा करने मुख़्तलिफ़साज़िशें कररहे हैं ।

चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी रचा बंडा और सदर तलगोदीशम चंद्रा बाबू नायडू किसानों की पदयात्रा के नाम पर तेलंगाना में दौरा कररहे हैं और अपनी पार्टी के तेलंगाना क़ाइदीन के ज़रीया अवाम पर हमला करा रहे हैं । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना अवाम को इस बात का हक़ हासिल है कि वो सयासी क़ाइदीन से तेलंगाना केमौक़िफ़ के बारे में सवाल करें लेकिन तेलंगाना अवाम पर हमले किए जा रहे हैं । उन्हों ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू को तेलंगाना पर वाज़िह मौक़िफ़ इख़तियार किए बगै़र इलाक़े का दौरा करने का कोई हक़ हासिल नहीं । मुख़ालिफ़ तेलंगाना अनासिर इस बात का प्रोपगंडा कररहे हैं कि तहरीक ख़तम होगई ।

रामा राव ने कहाकि तहरीक को आरिज़ी तौर पर रोका गया है और तेलंगाना अवाम मुलाज़मीन सरकार असातिज़ा और दूसरे शोबों से ताल्लुक़रखने वाले अफ़राद दुबारा एजीटशन के आग़ाज़ केलिए तैय्यार हैं । उन्हों ने कहाकि इसमर्तबा एजीटशन फ़ैसलाकुन होगा । तेलंगाना रियासत के क़ियाम को कोई भी ताक़त रोक नहीं पाएगी । रामा राव ने अवाम से अपील की कि वो जवाइंट ऐक्शण कमेटी की अपील पर दूसरा मरहले के एजीटशन के लिए तैय्यार रहैं ।

TOPPOPULARRECENT