तेलंगाना सर्वे के ख़िलाफ़ सुप्रीम कोर्ट से रुजू होने का फ़ैसला

तेलंगाना सर्वे के ख़िलाफ़ सुप्रीम कोर्ट से रुजू होने का फ़ैसला
हुकूमत आंध्र प्रदेश ने इल्ज़ाम आइद किया हैके पड़ोसी रियासत तेलंगाना हुकूमत की तरफ से 19 अगस्त को किए जाने वाले सर्वे का मक़सद अज़ीम तर हैदराबाद में सुकूनत पज़ीर सीमांध्र के अवाम की शनाख़्त को निशानदेही करना है चुनांचे हुकूमत आंध्र प्

हुकूमत आंध्र प्रदेश ने इल्ज़ाम आइद किया हैके पड़ोसी रियासत तेलंगाना हुकूमत की तरफ से 19 अगस्त को किए जाने वाले सर्वे का मक़सद अज़ीम तर हैदराबाद में सुकूनत पज़ीर सीमांध्र के अवाम की शनाख़्त को निशानदेही करना है चुनांचे हुकूमत आंध्र प्रदेश ने इस सर्वे के ख़िलाफ़ सुप्रीम कोर्ट से रुजू होने का फ़ैसला करलिया है।

हुकूमत आंध्र प्रदेश का इस्तिदलाल हैके हुकूमत तेलंगाना अपने मुख़्तलिफ़ इक़दामात के ज़रीये आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद क़ानून की रूह-ओ-मंशा की ख़िलाफ़वरज़ी कररही है।

आंध्र प्रदेश के वुज़रा ने कहा कि इस सर्वे में बाज़ एसे सवालात कि मर्द / ख़ातून किस रियासत से ताल्लुक़ रखते हैं, कौनसी ज़बान बोलते हैं और कब हैदराबाद मुंतक़िल हुए थे वाज़िह तौर पर सीमांध्र अवाम को निशाना बनाने के मक़सद पर मबनी है।

आंध्र प्रदेश के वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल गंटा श्रीनिवास ने ख़बरदार किया कि हमारे तलबा, मुलाज़िमीन और छोटे कारोबार से वाबस्ता अफ़राद अगर वतनियत या मुक़ामी मौक़िफ़ के उनवान पर मुतास्सिर किए जाते हैं तो हम ख़ामोश तमाशाई बने नहीं बैठेंगे।

हम सुप्रीम कोर्ट से रुजू होते हुए दस्तूर के मुताबिक़ इंसाफ़ हासिल करेंगे। गंटा श्रीनिवास ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना का सर्वे इलाक़ाई दहश्तगर्दी के बराबर है जिस के ज़रीये चीफ़ मिनिस्टर के सी आर सियासी फ़ायदा उठाना चाहते हैं।

Top Stories