Thursday , December 14 2017

तेलंगाना-सीमा आंधरा क़ाइदीन के सद्भावना इजलास में इत्तिफ़ाक़ , कोन्डा लक्ष्मण बापूजी की मसाई

हैदराबाद । 18 नवंबर ( सियासत न्यूज़) मुमताज़ मुजाहिद आज़ादी कोन्डा लक्ष्मण बापूजी जो अलहदा तेलंगाना केलिए मुख़्तलिफ़ तंज़ीमों पर मुश्तमिल प्लेटफार्म से जद्द-ओ-जहद कररहे हैं आज हैदराबाद में तेलंगाना और सीमा । आंधरा क़ाइदीन के साथ इजला

हैदराबाद । 18 नवंबर ( सियासत न्यूज़) मुमताज़ मुजाहिद आज़ादी कोन्डा लक्ष्मण बापूजी जो अलहदा तेलंगाना केलिए मुख़्तलिफ़ तंज़ीमों पर मुश्तमिल प्लेटफार्म से जद्द-ओ-जहद कररहे हैं आज हैदराबाद में तेलंगाना और सीमा । आंधरा क़ाइदीन के साथ इजलास मुनाक़िद क्या । इस इजलास को सद्भावना इजलास का नाम दिया गया था जिस की सदारत कोंडा लक्ष्मण बापूजी ने की । इस इजलास की ख़ुसूसीयत ये थी कि पहली मर्तबा तेलंगाना और सीमा । आंधरा के क़ाइदीन अपने इख़तिलाफ़ात को फ़रामोश करते हुए शरीक हुए थे ।

कांग्रेस के रुकन राज्य सभा के केशव राव विजए वाड़ा के रुकन पार्लीमैंट लगड़ा पाटी राजगोपाल मुत्तहदा आंधरा की मुहिम चलाने वाले सीनीयर क़ाइद प्रकाला प्रभाकर तेलंगाना तलगोदीशम फ़ोर्म के कन्वीनर ई दिया कर रावरुकन असमबली हरीशवर रेड्डी रुकन क़ानून साज़ कौंसल दिलीप कुमार और दीगर क़ाइदीन ने इस इजलास में शिरकत की और अपना मौक़िफ़ पेश किया ।

बताया जाता है कि सीमा आंधरा के क़ाइदीन ने मुत्तहदा आंधरा से मुताल्लिक़ अपने मौक़िफ़ का इआदा किया । ताहम उन्हों ने कहाकि तेलंगाना क़ाइदीन को मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से फ़ैसले के ऐलान तक तहम्मुल का मुज़ाहरा करना चाहीए । उन्हों ने मश्वरा दिया कि दोनों इलाक़ों के अवाम में नफ़रत के जज़बात पैदा किए बगै़र जमहूरी अंदाज़ में मुहिम चलाई जा सकती है । इन क़ाइदीन ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत जो भी फ़ैसला करेगी वो उसे क़बूल करेंगे ।

तेलंगाना के क़ाइदीन ने अलहदा तेलंगाना की भरपूर ताईद की और कहा कि मर्कज़ी हुकूमत को पार्लीमैंट के इजलास में तेलंगाना बिल पेश करना चाहीए । तेलंगाना क़ाइदीन ने सीमा आंधरा क़ाइदीन से कहा कि वो इश्तिआल अंगेज़ ब्यानात से गुरेज़ करे । इजलास में रियासत के तीनों इलाक़ों में ख़ुशगवार माहौल पैदा करने केलिए तीनों इलाक़ों के क़ाइदीन पर मुश्तमिल सदभावना पदयात्रा के इनइक़ाद का फ़ैसला किया गया ताकि अवामी सतह पर कशीदगी को कम किया जा सके । बाद में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कोंडा लक्ष्मण राव बापू जी ने कहा कि इजलास इंतिहाई ख़ुशगवार माहौल में हुआ और तमाम क़ाइदीन ने अवाम में कशीदगी के बगै़र अपनी अपनी मुहिम चलाने से इत्तिफ़ाक़ किया है ।

उन्हों ने कहा कि 21नवंबर को नई दिल्ली में अलहदा तेलंगाना के हक़ में सत्य गिरह की जाएगी ।2नवंबर को पार्लीमैंट के फ़्लोर लीडर्स को इशाईया पर मदऊ किया जाएगा । जिस में तेलंगाना मसला के बारे में अवाम के जज़बात से वाक़िफ़ किराया जाएगा । 24नवंबर को जमहूरीयत के तहफ़्फ़ुज़ के नाम पर इंडिया गेट से पार्लीमैंट हावज़ तक पदयात्रा मुनाक़िद की जाएगी जिस में तीनों इलाक़ों के क़ाइदीन के इलावा हरियाणा राजिस्थान और दूसरे इलाक़ों के अवामी नुमाइंदे शिरकत करेंगे ।

उन्हों ने बताया कि लोक सभा स्पीकर और सदर नशीन राज्य सभा को मकतूब रवाना करते हुए इस प्रोग्राम से वाक़िफ़ किया गया है । 25नवंबर नई दिल्ली में क़ौमी सतह के अहम क़ाइदीन का इजलास मुनाक़िद किया जाएगा जिस में आइन्दा के लायेहा-ए-अमल को क़तईयत दी जाएगी । उन्हों ने बताया कि 20नवंबर को नैलोर मैं सदभावना यात्रा का एहतिमाम किया जाएगा जिस में तेलंगाना के क़ाइदीन भी शिरकत करेंगे ।

ये यात्रा रियासत के तीनों इलाक़ों में मुनज़्ज़म की जाएगी ताकि अवाम के दरमयान कशीदगी को कम किया जा सके ।मुजाहिद आज़ादी-ओ-साबिक़ वज़ीर-ए-दाख़िला कोन्डा लक्ष्मण बापूजी , प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम तेलंगाना जवाईंट ऐक्शण कमेटी कन्वीनर और बंडा रो दत्ता तुरीय हैदराबादता वरनगल बस यात्रा का एल्बी नगर से आग़ाज़ करते हुए । तस्वीर में साबिक़ डी एस पी नलिनी और दीगर भी देखे जा सकते हैं

TOPPOPULARRECENT