Friday , December 15 2017

तेलंगाना हामी अरकान असम्बली की गिरफ़्तारी ग़ैर जमहूरी

हैदराबाद ।२3‍अगस्त: तेलंगाना प्रजा फ्रंट के स्टेट कमेटी की जानिब से महिकमा बर्क़ी के दफ़्तर पर तेलंगाना हामी अराका न‍ए‍ अ बली के साथ पुलिस के बरताव‌ और मज़कूरा अराकान-ए-असैंबली की ग़ैर जमहूरी गिरफ़्तारी की शदीद मुज़म्मत की गई। न

हैदराबाद ।२3‍अगस्त: तेलंगाना प्रजा फ्रंट के स्टेट कमेटी की जानिब से महिकमा बर्क़ी के दफ़्तर पर तेलंगाना हामी अराका न‍ए‍ अ बली के साथ पुलिस के बरताव‌ और मज़कूरा अराकान-ए-असैंबली की ग़ैर जमहूरी गिरफ़्तारी की शदीद मुज़म्मत की गई। नायब सदूर लंगाना पर जा फ्रंट जनाब ज़हीरउद्दीन अली ख़ान, ऐम वयदा कुमार, रत्ना माला, जनरल सैक्रेटरी सिंह-ए-अल्लाह ख़ान, इन कृष्णा, श्रीमती देवेंद्र और दीगर तेलंगाना हामीयों के साथ पुलिस के आमिराना रवैय्या को जमहूरीयत की खुले आम ख़िलाफ़ वरज़ी क़रार दिया।

टी पी एफ़ क़ाइदीन ने कहा कि जमहूरीयत में अवामी मसाइल पर एहतिजाज करने का हक़ हर शहरी को दिया गया है जबकि तलंगाना हामी जो मुंतख़ब अवामी नुमाइंदे हैं, ने अपने जमहूरी हुक़ूक़ का इस्तिमाल करते हुए हुकूमत की अवाम दुश्मन पालिसीयों के ख़िलाफ़ सदाए एहतिजाज कर रहे थे ।

उन्हों ने कहा कि बर्क़ी कटौती ख़ित्ता तलंगाना केलिए मसला बना हुआ ही, जिस का रास्त असर तलंगाना के किसानों पर पड़ रहा ही। टी पी एफ़ क़ाइदीन के मुताबिक़ तलंगाना के किसान मउसर पानी की अदम फ़राहमी के सबब जहां पर काशतकारी से महरूम हैं, वहीं पर बर्क़ी कटौती तलंगाना के किसानों के लिए ज़ेर-ए-ज़मीन पानी हासिल करने में दुश्वारियां पैदा होरही हैं। टी पी एफ़ क़ाइदीन ने रियास्ती हुकूमत को तलंगाना दुश्मन क़रार देते हुए कहा कि सारी रियासत में बर्क़ी कटौती का सब से ज़्यादा असर ख़ित्ता तलंगाना पर पड़ रहा ही, जिस के सबब हुकूमत बर्क़ी बोहरान से निमटने में संजीदगी का मुज़ाहरा नहीं कर रही ही।

तलंगाना पर जा फ्रंट का एक वफ़द नायब सदर स्टेट जनरल सैक्रेटरी तलंगाना पर जा फ्रंट मिस्टर ऐम वयदा कुमार की क़ियादत में बोला रुम पुलिस स्टेशन पहुंच कर महरूस तलंगाना हामी अराकान-ए-असैंबली से मुलाक़ात की और हुकूमत से मुतालिबा किया

TOPPOPULARRECENT