Monday , December 18 2017

तेलंगाना हुकूमत की नई सनअती पालिसी तैयार

हुकूमत तेलंगाना ने नई सनअती पालिसी के एलान की तैयारी करली है। जिस के तहत शेडूल कासट और शेडूल ट्राइब ताजरीन की ख़ुसूसी तौर पर हौसलाअफ़्ज़ाई की जाएगी।

हुकूमत तेलंगाना ने नई सनअती पालिसी के एलान की तैयारी करली है। जिस के तहत शेडूल कासट और शेडूल ट्राइब ताजरीन की ख़ुसूसी तौर पर हौसलाअफ़्ज़ाई की जाएगी।

वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी-ओ-पंचायत राज के टी रामा राव‌ ने आज ये बात बताई। उन्होंने कहा कि हुकूमत हैदराबाद और महबूबनगर के माबैन सनअती राहदारी के फ़रोग़ का मंसूबा रखती है। इस के अलावा हैदराबाद और वर्ंगल के माबैन भी ईसी तरह की सनअती राहदारी की तजवीज़ है।

असेंबली में चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से सवाल का जवाब देते हुए उन्होंने कहा कि नई सनअती पालिसी को रियासती काबीना के मीटिंग में दो दिन पहले मंज़ूरी दी गई है। उन्होंने कहा कि इस पालिसी का असेंबली में अंदरून एक या दो यौम एलान किया जाएगा। ये एक बेहतरीन पालिसी होगी जिस में आजलाना मंज़ूरी को यक़ीनी बनाया गया है।

हम आइन्दा साल तक 2 हज़ार मैगावाट बर्क़ी भी हासिल करेंगे। वो टी आर एस अरकान डी वनए भास्कर और दुसरें के पूछे गए सवालात का जवाब दे रहे थे। जब उनसे पूछा गया कि क्या सनअतों को 24 घंटे बर्क़ी सरबराही यक़ीनी बनाई जाएगी, के टी आर ने कहा कि बर्क़ी दस्तयाबी के मुताबिक़ सरबराह होगी। उन्होंने कहा कि नई पालिसी में एससी और एसटी की तेलंगाना में सनअतों के क़ियाम में हौसलाअफ़्ज़ाई की जाएगी। इस मक़सद के लिए ना सिर्फ़ ये कि उन्हें तर्बीयत दी जाएगी बल्कि सनअती यूनिट्स के क़ियाम को यक़ीनी बनाने कर्ज़ों के लिए मार्जिन मनी भी अदा की जाएगी।

इस के अलावा ख़ातून सनअतकारों की भी हौसलाअफ़्ज़ाई की जाएगी। उन्होंने कहा कि रियासत तेलंगाना के तमाम अज़ला में सनअती पार्कस क़ायम करने का मंसूबा भी तैयार किया जा रहा है। इसके अलावा वर्ंगल में टेक्सटाईल पार्क के क़ियाम की भी तजवीज़ है।

TOPPOPULARRECENT