Friday , December 15 2017

तेलंगाना हुकूमत की शादी मुबारक स्कीम बेहद मक़बूल

हैदराबाद 09 दिसंबर यूं तो अवामी भलाई से मुताल्लिक़ हुकूमत की कई स्कीमात पर अमल आवरी की जाती है लेकिन शायद ही कोई एसी स्कीम हो जिस के लिए हुकूमत ने मुक़र्ररा बजट से ज़ाइद रक़म जारी की हो।

अक़लियती बहबूद की तारीख़ में ये पहला मौक़ा है जब किसी स्कीम के लिए मुख़तस करदा बजट को मुकम्मिल तौर पर ख़र्च किया गया और हुकूमत ने स्कीम की एहमीयत और मक़बूलियत को देखते हुए मज़ीद बजट जारी कर दिया।

ग़रीब अक़लियती लड़कीयों की शादी के लिए शुरू की गई शादी मुबारक स्कीम ने रियासत में नया रिकार्ड क़ायम किया है जबकि इसी के ममासिल शुरू की गई कल्याण लक्ष्मी स्कीम का मुकम्मिल बजट ताहाल ख़र्च नहीं किया गया।

हुकूमत ने मालीयाती साल 2015-16 के बजट से दुसरे स्कीमात में फ़ाज़िल बजट हासिल करते हुए शादी मुबारक के लिए मज़ीद 50 करोड़ रुपये जारी किए हैं। इस सिलसिले में महिकमा फाइनैंस ने अहकामात जारी कर दिए। इस तरह शादी मुबारक स्कीम की मज़ीद 5000 से ज़ेर अलतवा दरख़ास्तों के लिए इमदादी रक़म की इजराई मुम्किन होपाए गी।

हुकूमत से मज़ीद 50 करोड़ रुपये का हुसूल डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली की कोशिश का नतीजा है जिन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर और वज़ीर फाइनैंस से इस सिलसिले में कामयाब नुमाइंदगी की थी।

TOPPOPULARRECENT