तेलंगाना हुकूमत के आइन्दा बजट में अक़ल्लीयतों के लिए इज़ाफ़ी फ़ंड?

तेलंगाना हुकूमत के आइन्दा बजट में अक़ल्लीयतों के लिए इज़ाफ़ी फ़ंड?
Click for full image

हैदराबाद 05 सितंबर: चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने आइन्दा साल 2016-17 के लिए रियासत का मजमूई बजट 1.58 लाख करोड़ होने का इशारा दिया है।

सवाल ये उठाया जा रहा हैके इसी तनासुब से अक़लियती बजट में भी इज़ाफ़ा होगा। आम बजट की पेशकशी के लिए 6 माह दरकार हैं। हुकूमत जारीया साल का मनज़ोरा बजट इस्तेमाल करने के साथ साथ आइन्दा साल की हिक्मत-ए-अमली का भी अभी से ताय्युन करना शुरू किया है।

इस सिलसिले में महिकमा फाइनैंस मंसूबा बंदी तैयार करने में मसरूफ़ है। चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने अपने कैंप ऑफ़िस में साबिक़ फ़ौजीयों और रिटायर्ड पुलिस के आला ओहदेदारों से ख़िताब करते हुए कहा कि आइन्दा साल बजट की पीशकशी में सारे मुल्क में रियासत तेलंगाना को मुनफ़रद मुक़ाम हासिल होगा और टी आर एस हुकूमत 2016-17 के लिए 1.58 लाख करोड़ का बजट पेश करेगी जो मौजूदा बजट से 40 हज़ार करोड़ ज़्यादा होगा।

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना का ये फ़ैसला काबिल-ए-सताइश है। मगर सवाल ये पैदा होता हैके जिस तरह रियासत के मजमूई बजट में इज़ाफ़ा हो रहा है उसी मुनासिबत से रियासती अक़लियती बजट में इज़ाफ़ा होगा। पिछ्ले साल मनज़ोरा 1000 करोड़ के अक़लियती बजट में हुकूमत की तरफ से सिर्फ 600 करोड़ रुपये ही ख़र्च किए गए हैं।

Top Stories