Sunday , September 23 2018

तेलंगाना हुकूमत के इक़दाम का ख़ौरमक़दम

सदर अंजुमन तरक़्क़ी उर्दू जनाब रहीम अनवर ने अपने एक सहाफ़ती बयान में रियासत तेलंगाना की तरफ से ग़रीब मुस्लिम तबक़ा के लिए शादी मुबारक के नाम से जो इस्कीम का आग़ाज़ किया है वो काबिले ख़ौरमक़दम है इस इस्कीम के तहत लड़की की शादी के लिए 51 ( इक्

सदर अंजुमन तरक़्क़ी उर्दू जनाब रहीम अनवर ने अपने एक सहाफ़ती बयान में रियासत तेलंगाना की तरफ से ग़रीब मुस्लिम तबक़ा के लिए शादी मुबारक के नाम से जो इस्कीम का आग़ाज़ किया है वो काबिले ख़ौरमक़दम है इस इस्कीम के तहत लड़की की शादी के लिए 51 ( इक्कावन हज़ार रुपये रास्त तौर पर लड़की के बैंक अकाउंट में जमा होंगे।

इस तरह मुस्तहिक़ अफ़राद ही मुस्तफ़ीद होंगे। रहीम अनवर ने कहा कि तेलुगु में 35 निशानात के लज़ूम पर तलबा-ए-और सरपरस्तों में तशवीश-ओ-बेचैनी पाई जाती है। माज़ी में 20 निशानात पर ही कामयाब किया जाता था 35 निशानात के लज़ूम से उर्दू मीडियम के तलबा-ए-की तादाद नाकाम होसकती है जो लम्हा फ़िक्र है, तेलंगाना सरकार अपने साबिक़ा क़ानून पर नज़रसानी करें।

रहीम अनवर ने कहा कि इस ज़िमन में नायब वज़ीर-ए-आला महमूद अली से अंजुमन के ओहदेदारान मुलाक़ात करेंगे ताकि हुकूमत से बेहतर नुमाइंदगी होसके। उन्होंने हुकूमत से मुतालिबा किया कि 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए इक़दामात करे ताकि मुसलमानों की मआशी पसमांदगी दूर होंगे।

TOPPOPULARRECENT