तेलंगाना हुकूमत गांव गांव बस चलाने के लिए संजीदा

तेलंगाना हुकूमत गांव गांव बस चलाने के लिए संजीदा
रियासती तेलंगाना हुकूमत , आर टी सी की कारकर्दगी को फ़आल-ओ-कारकरद बनाने के लिए गांव गांव बस चलाने के लिए संजीदा इक़दामात करेगी, जबकि नई रियासत तेलंगाना बुनियादी तौर पर 10 अज़ला पर मुश्तमिल है और उन 10 अज़ला में जुमला 1300 मवाज़आत पाए जाते हैं

रियासती तेलंगाना हुकूमत , आर टी सी की कारकर्दगी को फ़आल-ओ-कारकरद बनाने के लिए गांव गांव बस चलाने के लिए संजीदा इक़दामात करेगी, जबकि नई रियासत तेलंगाना बुनियादी तौर पर 10 अज़ला पर मुश्तमिल है और उन 10 अज़ला में जुमला 1300 मवाज़आत पाए जाते हैं लेकिन ख़सताहाल सड़कों के बाइस बसें चलाने मुश्किल है जिस की वजह से अब तेलंगाना हुकूमत अवाम की ख़ाहिशात के मुताबिक़ गांव गांव बस चलाने और अवाम को बेहतर से बेहतर सफ़र की सहूलतें फ़राहम करने के लिए मवाज़आत में बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी के मूसिर इक़दामात किए हैं और इन इक़दामात के तौर पर गावं को पुख़्ता सड़क तामीर करते हुए हुकूमत गांव गांव बस चलाने के प्रोग्राम को रूबा अमल लाएगी।

आज यहां ए पी एस आर टी सी के हेडक्वार्टर्स बस भवन में आर टी सी के आला ओहदेदारों के हमराह आंध्र प्रदेश स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन का वज़ीर ट्रांसपोर्ट रियासत तेलंगाना पी महेंद्र रेड्डी ने कारकर्दगी का जायज़ा मीटिंग तलब किया और आर टी सी की कारकर्दगी से मुताल्लिक़ मुकम्मिल तफ़सीलात से वाक़फ़ीयत हासिल की और आर टी सी की कारकर्दगी को मज़ीद फ़आल-ओ-मूसिर बनाने की हिदायात दें।

मीटिंग के इख़तेताम पर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए महेंद्र रेड्डी ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना आर टी सी को कारकरद-ओ-मुस्तहकम बनाने के लिए कोशां है और इन इक़दामात के एक हिस्सा के तौर पर तेलंगाना में नए बस डिपोज़ बिशमोल ज़िला
रंगारेड्डी के चेवड़ला-ओ-शंकरपली में क़ायम किए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि नए बस डिपोज़ के क़ियाम के लिए वो अराज़ी की फ़राहमी के लिए चीफ़ मिनिस्टर हुकूमत तेलंगाना के चन्द्रशेख
राव से मूसिर नुमाइंदगी करेंगे क्युंकि हुकूमत की तरफ से अराज़ी फ़राहम की जाती है तो नए बस डिपोज़ के क़ियाम में आसानी होगी और मसारिफ़ में भी कमी वाक़्ये होगी।

महेंद्ररेड्डी ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ के मंशा-ए-के मुताबिक़ शहर हैदराबाद में इंतिहाई असरी सहूलतों-ओ-आरामदेह सफ़र की सहूलतों से आरास्ता बसें चलाई जाएंगी और इस सिलसिले में बहुत जल्द ए पी एस आर टी सी 80 नई बसें खरीदकर बाक़ायदा तौर पर आग़ाज़ किया जाएगा।

उन्होंने मज़ीद कहा कि इन नए बसों में फ़ी बस की ख़रीदी एक करोड़ रुपये होगी और ये नई बसें आइन्दा चार माह में ख़रीदी जाएंगी और इस नई बस की ख़रीदी से 6 अफ़राद को रोज़गार के नए मवाक़े हासिल होंगे।

वज़ीर ट्रांसपोर्ट ने अख़बारी नुमाइंदों के मुख़्तलिफ़ सवालात के जवाब देते हुए कहा कि नई बसों की ख़रीदी के सिलसिले में मर्कज़ी हुकूमत से 35% और रियासती हुकूमत से 15% और 50% आर टी सी माली मसारिफ़ बर्दाश्त करेगी।

वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना को आलमी सतह पर बिलख़सूस शहर हैदराबाद को आलमी नौईयत का एक मिसाली शहर के तौर पर तरक़्क़ी देने की ख़ाहां है और फ़िलवक़्त मुंबई के ख़ुतूत पर बसों को चलाने के इक़दामात किए जाऐंगे।

वज़ीर ट्रांसपोर्ट महेंद्ररेड्डी ने बताया कि तेलंगाना में आर टी सी ज़बरदस्त ख़सारा से दो-चार है और उस को हररोज़ कम से कम 2 करोड़ रुपये का ख़सारा दरपेश है, लिहाज़ा हुकूमत से नुक़्सान की पा बजाई के लिए मूसिर नुमाइंदगी की जाएगी जबकि आर टी सी को हुकूमत की तरफ से बड़े पैमाने पर रक़ूमात तरफ अलादा हैं लिहाज़ा ये रक़ूमात जारी करने से आर टी सी को किसी हद तक राहत हासिल होसकती है।

उन्होंने एक सवाल का जवाब देते हुए कहा कि तेलंगाना रियासत में ख़ानगी बसों की तादाद बराए नाम है और इन बसों से आर टी सी को कोई भारी नुक़्सान नहीं होरहा है ताहम अगर किसी ख़ानगी बस से आर टी सी को नुक़्सान होने की इत्तेला मिलने पर वो फ़िलफ़ौर सख़्त कार्रवाई करने की हिदायत देंगे।

इस मौके पर इंचार्ज मैनेजिंग डायरेक्टर ए पी एस आर टी सी वीनू गोपाल, जवाइंट मैनेजिंग डायरेक्टर ए पी एस आर टी सी जी रमना राव‌ और दुसरे आला ओहदेदार मौजूद थे।

Top Stories