Saturday , December 16 2017

तेलंगाना हुकूमत हैदराबाद में अमनो ज़ब्त की बरक़रारी के अह्द की पाबंद

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने कहा कि हुकूमत हैदराबाद में अमनो ज़ब्त की सूरते हाल पर क़ाबू रखने और जराइम पर रोक थाम के सिलसिले में पाबंद अह्द है। 150 करोड़ रुपये के ख़र्च से हैदराबाद पुलिस को बैनुल अक़वामी म्यार के इदारा में तबदील करने के इक़दामात किए जा रहे हैं और पुलिस को असरी बनाते हुए जराइम पर क़ाबू पाया जाएगा और अवाम को मुकम्मल तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम होगा।

चीफ़ मिनिस्टर ने दो दिन क़ब्ल बंजारा हिल्ज़ में वाक़े के बी आर पार्क में पेश आए फायरिंग वाक़िया पर ब्यान देते हुए सनअत कारों, मुलाज़मीन और अवाम को यक़ीन दिलाया कि हुकूमत शहर में उन के तहफ़्फ़ुज़ के लिए हर मुम्किन इक़दामात करेगी।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि 19 नवंबर को सनअतकार के नित्यानंद रेड्डी पर ए के 47 राइफ़ल से किए गए हमला के अहम मुल्ज़िम को अंदरून 24 घंटे पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया। चीफ़ मिनिस्टर ने अंदरून चौबीस घंटे इस मुअम्मा को हल करने पर पुलिस की सताइश की।

उन्हों ने कहा कि हमला के चंद घंटों में पुलिस ने हमला आवर की शनाख़्त करली। उन्हों ने बताया कि फायरिंग वाक़िया की जामे तहक़ीक़ात के ज़रीए मुल्ज़िम को सज़ा दिलाने के लिए हुकूमत इक़दामात करेगी।

TOPPOPULARRECENT