तेलगुदेशम का कल से बर्क़ी पर एहितजाजी मज़ाहरी

तेलगुदेशम का कल से बर्क़ी पर एहितजाजी मज़ाहरी
हैदराबाद ।२८। अगस्त : ( सियासत न्यूज़ ) : तेलगुदेशम पार्टी अरकान असम्बली 29 अगस्त से रियासत गीर सतह पर बर्क़ी सूरत-ए-हाल पर एहितजाजी धरने मुनज़्ज़म करते हुए मसला के हल का मुतालिबा करेंगे । रुकन असैंबली तलगो देशम पार्टी मिस्टर आर चन्द

हैदराबाद ।२८। अगस्त : ( सियासत न्यूज़ ) : तेलगुदेशम पार्टी अरकान असम्बली 29 अगस्त से रियासत गीर सतह पर बर्क़ी सूरत-ए-हाल पर एहितजाजी धरने मुनज़्ज़म करते हुए मसला के हल का मुतालिबा करेंगे । रुकन असैंबली तलगो देशम पार्टी मिस्टर आर चन्द्र शेखर रेड्डी ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान ये बात बताई ।

उन्हों ने बताया कि रियासत की अबतर बर्क़ी सूरत-ए-हाल में बेहतरी पैदा करने के मक़सद से किए जाने वाले इन एहितजाजी धरनों का इनइक़ाद डिस्कॉमस के रूबरू अमल में आएगा । 29 अगस्त को हैदराबाद में इलाक़ा तलंगाना के अरकान असैंबली दीगर क़ाइदीन के हमराह एहतिजाजकरेंगे और ज़िला वरनगल मैं यक्म सितंबर को एहितजाजी मुज़ाहरा करते हुए हुकूमत कीतवज्जा बर्क़ी की अबतर सूरत-ए-हाल की जानिब मबज़ूल करवाने की कोशिश की जाएगी ।

मिस्टर आर चन्द्र शेखर रेड्डी ने बताया कि 3 सितंबर को तिरूपति और 4 सितंबर को विशाखापटनम में एहतिजाज का मंसूबा तैय्यार किया गया है । उन्हों ने बताया कि हुकूमत की जानिब से रियासत में बर्क़ी की अबतर सूरत-ए-हाल में बेहतरी पैदा करने के कई इक़दामात किए जा सकते हैं लेकिन हुकूमत इस मसला के हल के लिए कल जमातीइजलास तलब करने से कतरा रही है ।

रुकन असम्बली तेलगु देशम ने फ़ौरी तौर पर वज़ीर बर्क़ी के ओहदे पर अलहदा वज़ीर की नामज़दगी का मुतालिबा करते हुए कहा कि अगर यहीसूरत-ए-हाल रही तो रियासत मज़ीद तबाहकुन हालात का शिकार हो सकती है चूँकि रियासत को कांग्रेस ने इक़तिदार हासिल करने के बाद से जो कंगाल करने का अमल शुरू किया था वो अब तक़रीबन मुकम्मल हो चुका है और आंधरा प्रदेश के असासा जात भी ख़तरे में पड़ चुके हैं । मिस्टर आर चन्द्र शेखर रेड्डी ने रियासत में बर्क़ी सूरत-ए-हाल पर वाईट पेपर की इजराई का मुतालिबा किया ।।

Top Stories