Monday , December 18 2017

तेलगुदेशम के लीडर वेंकटेश्वर राव‌ की वाई एस आर सी पी में शमूलीयत

वाई एस आर सी पी कि मीटिंग जो 11 नवंबर को मुनाक़िद होने वाली है । उस की त्यारियां ज़ोर-ओ-शोर से जारी हैं । इस मीटिंग में वाई एस आर सी पी एज़ाज़ी सदर वजए अम्मां शिरकत करेंगी।

वाई एस आर सी पी कि मीटिंग जो 11 नवंबर को मुनाक़िद होने वाली है । उस की त्यारियां ज़ोर-ओ-शोर से जारी हैं । इस मीटिंग में वाई एस आर सी पी एज़ाज़ी सदर वजए अम्मां शिरकत करेंगी।

इस मीटिंग में साबिक़ रुकन असैंबली तेलगुदेशम के मुअत्तल शूदा लीडर एस वेंकटेश्वर राव‌ अपने हामियों के साथ वजए अम्मां की मौजूदगी में वाई एस आर सी पी में शमूलीयत इख़तियार करेंगे ।

साबिक़ सदर नशीन ज़रई मार्किट कांग्रेस लीडर गना रेडडी , टी डी पी लीडर जी रंगा रेड्डी और दुसरे मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों के लीदेरव इस मौके पर वाई एस आर सी पी में शमूलीयत इख़तियार करेंगे ।

वेंकटेश्वर राव‌ जिन्हों ने तेलगुदेशम पार्टी में कई ओहदों पर फ़ाइज़ होकर ख़िदमात अंजाम दी थी । वो ज़िला नलगनडा के एक बाअसर लीडर हैं और उन का कैडर वसी और मज़बूत है । सी वेंकटेश्वर राव‌ की वाई एस आर सी पी में शमूलीयत दुसरे सयासी जमातों केलिए ख़तरे की घंटी है ।

एक तरफ़ वाई एस आर सी पी को तक़वियत मिले गई तो दूसरी तरफ़ दुसरे सयासी जमातों बिलख़सूस तेलगुदेशम को नुक़्सान पहूंचेगा । वाई एस आर सी पी के मुनाक़िद होने वाली मीटिंग को कामयाब बनाने के लिए पार्टी लीदेरव-ओ-अराकीन सूर्यापेट मंडलस और बलदी हलक़ों में मीटिंग मुनाक़िद करते हुए अवाम से इस मीटिंग में शिरकत की अपील कर रहे हें।

और अवाम की भी वाई एस आर सी पी को ताईद और हिमायत मिल रही है । इस मीटिंग के ज़िमन में वाई एस आर सी पी क़ाइदीन-ओ-कारकुन पूरे शहर को बैनर्स और फ़लकसेवं से सजा रहे हैं ।

कल रात एस वेंकटेश्वर राव‌ ने अपनी क़ियामगाह पर नुमाइंदा सियासत से बात चीत करते हुए कहा के उन्हों ने अवाम के दिलों में आँजहानी वाई एस आर की मुहब्बत और अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए किए गए कारनामों को देखते हुए वाई एस आर सी पी में शमूलीयत का फैसला किया है ।

उन्हों ने कहा के अवाम की उम्मीदों और उन के अरमानों को सिर्फ़ वाई एस जगन मोहन रेड्डी ही पूरा करसकते हैं । उन्हों ने कहा के कांग्रेस की लाख मुख़ालफ़तों और हर्बों के बावजूद आने वाले आम चुनाव में वाई एस आर सी पी को शानदार कामयाबी हासिल होगी ।

एस वेंकटेश्वर राव‌ ने कांग्रेस क़ाइदीन को एहसान फ़रामोश क़रार देते हुए कहा के कांग्रेस को जो इक़तिदार हासिल हुव‌ है वो सिर्फ़ और सिर्फ़ आँजहानी वाई एस आर का मरहून-ए-मिन्नत है ।

उन्हों ने मुनाक़िद होने वाली मीटिंग के सिलसिले में नुमाइंदा सियासत को बताया के इस मीटिंग में एक लाख से ज़ाइद अफ़राद शिरकत करेंगे ।

TOPPOPULARRECENT