Monday , June 18 2018

तेलगूदेशम से इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत ना करने सी पी ऐम का ऐलान

सी पी आई ऐम ने मुजव्वज़ा 18 असेंबली हलक़ों के लिए ज़िमनी इंतेख़ाबात में अपोज़ीशन तेलगूदेशम से किसी किस्म की इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत ना करने का इज़हार करते हुए तेलगूदेशम के साथ अपनी देरीना रिफ़ाक़त-ओ-नाता को तोड़ लिया है । सी पी आई ऐम न

सी पी आई ऐम ने मुजव्वज़ा 18 असेंबली हलक़ों के लिए ज़िमनी इंतेख़ाबात में अपोज़ीशन तेलगूदेशम से किसी किस्म की इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत ना करने का इज़हार करते हुए तेलगूदेशम के साथ अपनी देरीना रिफ़ाक़त-ओ-नाता को तोड़ लिया है । सी पी आई ऐम ने तेलगूदेशम से मुजव्वज़ा ज़िमनी इंतेख़ाबात ही नहीं बल्कि आइन्दा आम इंतेख़ाबात के मौक़ा पर भी किसी किस्म की इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत ना करने का ऐलान करते हुए तेलगूदेशम को ज़बरदस्त शॉक दिया है और कहा कि रियासत के 18 असेंबली हलक़ों के लिए ज़िमनी इंतेख़ाबात में तेलगूदेशम से मुफ़ाहमत करने का सवाल ही पैदा नहीं होगा ।

सी पी आई ऐम ने मुजव्वज़ा ज़िमनी इंतेख़ाबात में तन्हा मुक़ाबला बाअज़ हलक़ों से करने का फ़ैसला किया है और इस सिलसिला में सी पी आई की ताईद हासिल की जाएगी । इस मसला पर सी पी आई से बातचीत करने के बाद ही कोई फ़ैसला किया जाएगा । रियास्ती सी पी आई ऐम के दो रोज़ा इजलास के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मिस्टर पी वी राघवल्लू ,सेक्रेटरी सी पी आईऐम ने बताया कि सी पी आई ऐम को तेलगूदेशम से कोई इख़तिलाफ़ राय नहीं है और ना ही मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू से कोई इख़तिलाफ़ है । लेकिन सी पी आई ऐम को कोज़ी कोड में मुनाक़िदा क़ौमी कान्फ़्रैंस में किसी से मुफ़ाहमत ना करने बल्कि तन्हा मुक़ाबला करने का फ़ैसला किया गया है ।

इस के इलावा आइन्दा आम इंतेख़ाबात के मौक़ा पर भी कांग्रेस और बी जे पी के मुतबादिल एक अलहदा महाज़ तशकील देने पर सी पी आई ऐम ग़ौर कर रही है । आइन्दा इंतेख़ाबात में सी पी ऐम की यही कोशिश रहेगी कि बी जे पी को इक़तिदार से दूर रखा जाय । उन्हों ने कहा कि मुजव्वज़ा ज़िमनी इंतेख़ाबात में सी पी आई ऐम ने हलक़ा जात असेंबली अनंत पुर ,तिरूपति ,पाईका राव पेट ,ओंगोल पोलावरम-ओ-दीगर से मुक़ाबला करने का फ़ैसला किया है । सीनीयर कांग्रेस क़ाइद-ओ-मर्कज़ी वज़ीरमिस्टर वीलार रवी के दौरा हैदराबाद का तज़किरा करते हुए कहा कि वो हैदराबाद कांग्रेस पार्टी को बचाने नहीं आए ।

मिस्टर राघवल्लू ने कहा कि मिस्टर रवी ने महज़ कांग्रेस में गरुही इख़तिलाफ़ात की समाअत करने और उन इख़तिलाफ़ात को दूर करने और क़ाइदीन की एक दूसरे के ख़िलाफ़ शिकायतों की समाअत के लिए हैदराबाद आए हैं । उन्हों ने कहा कि मुजव्वज़ा ज़िमनी इंतेख़ाबात में जिन हलक़ों से कामयाबी की क़वी तवक़्क़ो है इन हलक़ों से ही सी पी आई ऐम मुक़ाबला करेगी ।

चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी के दौरा दिल्ली का तज़किरा करते हुए कहा कि क़ौमी मंसूबा बंदी कमीशन ने चीफ़ मिनिस्टर को रियासत में आज़ादाना पालिसीयों और इस्लाहात पर मूसिर अमल आवरी करने का मश्वरा दिया और बताया जाता है के मंसूबा बंदी कमीशन ने चीफ़ मिनिस्टर को यहां तक कहा कि ज़रई पंप सैटस को बर्क़ी मीटर्स लगाने और मरहला वार असास पर मुफ़्त बर्क़ी सरबराही को ख़त्म करने के इक़दामात करें और इस मश्वरा पर रियासत में मूसिर अमल आवरी करने का चीफ़ मिनिस्टर ने सिर्फ मर्कज़ी मंसूबा बंदी कमीशन को बल्कि मर्कज़ी हुकूमत को भी वाज़ेह तय्क्कुन दिया है ।

इलावा अज़ीं इलेक्ट्रीसिटी रैगूलेटरी अथॉरीटी के असास पर वाटर बोर्ड रैगूलेटरी अथॉरीटी रियास्ती तौर पर तशकील देने की चीफ़ मिनिस्टर को हिदायत दी गई है । उन्हों ने कहा कि आइन्दा आम इंतेख़ाबात से क़ब्ल ही रियासत में इस्लाहात और आज़ाद ना पालिसीयों पर मूसिर अमल आवरी की जाएगी इस के इलावा कयाश ट्रांसफ़र प्रोग्राम पर अमल आवरी की कोशिश की जाएगी । मिस्टर राघवलू ने रियास्ती-ओ-मर्कज़ी हुकूमतों की मुख़ालिफ़ अवाम पालिसीयों बशमोल इस्लाहात-ओ-आज़ाद ना मआशी पालिसीयों के ख़िलाफ़ एहतेजाज का ऐलान किया जिसकी तफ़सीलात का जल्द ऐलान किया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT