Sunday , May 20 2018

तेलगू अदाकारा शारदा एन टी आर नैशनल फ़िल्म ऐवार्ड के लिए मुंतख़ब

जुनूबी हिंद की सरकरदा अदकारा शारदा को हुकूमत आंधरा प्रदेश के बावक़ार एन टी आर क़ौमी फ़िल्मी ऐवार्ड 2010-के लिए मुंतख़ब किया गया है । शारदा ने जिन्हें माज़ी में तीन मर्तबा क़ौमी एवार्ड्स हासिल हुए हैं । 1950- -की दहाई में अपने फ़िल्मी क

जुनूबी हिंद की सरकरदा अदकारा शारदा को हुकूमत आंधरा प्रदेश के बावक़ार एन टी आर क़ौमी फ़िल्मी ऐवार्ड 2010-के लिए मुंतख़ब किया गया है । शारदा ने जिन्हें माज़ी में तीन मर्तबा क़ौमी एवार्ड्स हासिल हुए हैं । 1950- -की दहाई में अपने फ़िल्मी कैरीयर का आग़ाज़ किया था और वो कई तेलगू मलयाली टामल और दीगर जुनूबी ज़बानों में बनाई जाने वाली फिल्मों में अदाकारी की हैं ।

मुमताज़ प्रोडयूसर अदी शेष गीर राउ की क़ियादत में सरकरदा फ़िल्मी शख़्सियात पर मुश्तमिलक मेटी ने शारदा को एन टी आर ऐवार्ड के लिए मुंतख़ब किया है । मुमताज़ तेलगू डायरैक्टर जो कई हस्सास फिल्में बनाए हैं बी एन रेड्डी क़ौमी फ़िल्म ऐवार्ड के लिए मुंतख़ब किए गए हैं । सरकरदा फ़िल्म प्रोडयूसर ए वे एम स्राव नन को नागी रेड्डी चकरा पानी क़ौमी फ़िल्म ऐवार्ड के लिए मुंतख़ब किया गया है ।

रग्घू पत्ती वैंकया ऐवार्ड के लिए सीनीयर अदाकार प्रोडयूसर और डायरैक्टर सालेह मुंतख़ब किए गए हैं । कई ऐवार्ड याफ़ता फिल्मों के प्रोडयूसर वाई नागेश्वर राउको ख़ुसूसी ज्यूरी ऐवार्ड के लिए मुंतख़ब किया गया है । चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी तेलगू साल नौ उगादी के मौक़ा पर ये ऐवार्डज़ तक़सीमकरेंगे ।

TOPPOPULARRECENT