Saturday , December 16 2017

तेलगू देशम , एन डी ए उम्मीदवार की ताईद नहीं करेगी

तेलगू देशम पार्टी सदर जमहूरीया(राष्ट्रपति ) के ओहदे पर इंतिख़ाबात में ज़रूर हिस्सा लेगी । बहैसियत ज़िम्मेदार सयासी जमात मुल्क के अज़ीम दस्तूरी ओहदा के लिए पार्टी ग़ौर-ओ-ख़ौस के बाद फैसला करेगी । सदर तेलगू देशम मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने प्रेस कान्फ़्रैंस के दौरान बताया कि तेलगू देशम सैक़्यूलर जमात है जो एन डी ए उम्मीदवार की हिमायत नहीं कर सकती ।

उन्हों ने कहा कि तेलगू देशम की पहली पसंद डाक्टर ए पी जे अबदुल कलाम थे लेकिन उन्हों ने इंतिख़ाबात में हिस्सा ना लेने का फैसला कर लिया है । इसी सूरत में अब पार्टी के पास परनब मुकर्जी और पी ए संगमा हैं अगर संगमा एन डी ए की हिमायत हासिल होती है तो तेलगू देशम उन की ताईद नहीं करेगी । मिस्टर नायडू ने बताया कि पार्टी सदारती इंतिख़ाबात के मुताल्लिक़ हम ख़्याल जमातों से तबादला ख़्याल कर रही है ।

आइन्दा दो यौम(दिन) में पोलेट ब्यूरो इजलास और सिनयर रोफ़क़ा से मुशावरत के बाद फैसला करेगी । उन्हों ने बिलवासता तौर प्रैइ पी ए के सदारती उम्मीदवार मिस्टर परनब मुकर्जी की ताईद करते हुए कहा कि परनब मुकर्जी सिनयर सयासी क़ाइद हैं । मिस्टर नायडू ने बताया कि तेलगू देशम के पास बहुत कम वोट हैं लेकिन इस के बावजूद पार्टी ज़िम्मेदार किरदार अदा करेगी ।

सदर तेलगू देशम ने सदारती इंतिख़ाब के लिए तीसरे महाज़ की तशकील के इमकानात को मौहूम(धुंधला) क़रार देते हुए कहा कि तेलगू देशम मुल्क के इस्तिहकाम के लिए ज़िम्मेदार रवैय्या इख़तियार करेगी । तेलगू देशम बी जे पी से काफ़ी अलहदा नज़रिया की हामिल जमात है और सैक़्यूलर जमात बी जे पी के उम्मीदवार की हिमायत से क़ासिर(मजबूर) है । मिस्टर नायडू ने बताया कि सदारती इंतिख़ाबात में तमाम इमकानात का जायज़ा लेने के बाद ही क़तई फैसला किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT