Saturday , December 16 2017

तेलगू देशम क़ाइदीन की ज़बान काट देने, टी आर ऐस अरकान का इंतिबाह

टी आर एस के अरकान असेंबली ने तेलंगाना तेलगू देशम के अरकान असेंबली मिस्टर दयाकर राव और मिस्टर नरसिमलूकोमुख़ालिफ़ तेलंगाना चंद्रा बाबू नायडू की चमचा गिरी बंद करने का मश्वरा दिया और मिस्टर के चन्द्र शेखर राव के ख़िलाफ़ बेलगाम ज़

टी आर एस के अरकान असेंबली ने तेलंगाना तेलगू देशम के अरकान असेंबली मिस्टर दयाकर राव और मिस्टर नरसिमलूकोमुख़ालिफ़ तेलंगाना चंद्रा बाबू नायडू की चमचा गिरी बंद करने का मश्वरा दिया और मिस्टर के चन्द्र शेखर राव के ख़िलाफ़ बेलगाम ज़बान इस्तिमाल करने पर ज़बान काट देने का इंतिबाह दिया।

दो दिन के लिए असेंबली से मुअत्तली के बाद मीडीया प्वाईंट पर क़ाइद मुक़न्निना मिस्टर ई राजिंदर की क़ियादत में मीडीया से बातचीत करते हुए टी आर एस के अरकान असेंबली ने कहा कि अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील के वाहिद एजंडा पर टी आर एस का क़ियाम अमल में आया और सदर टी आर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर रावगुज़श्ता ग्यारह साल से जमहूरी अंदाज़ में तेलंगाना तहरीक चलाते हुए तेलंगाना मसला को गली से दिल्ली तक पहुंचा चुके हैं।

असेंबली और पार्लीमेंट में तेलंगाना की गूंज का सहरा टी आर उसके सर जाता है। रियास्ती-ओ-क़ौमी सतह की कई इलाक़ाई-ओ-क़ौमी जमातें अलहदा तेलंगाना रियासत की ताईद कर रही हैं। टी आर ऐस सरबराह मिस्टर के चन्द्र शेखर राव क़ाबिल मुबारकबाद हैं। टी आर ऐस तहरीक से मुतास्सिर हो कर 2009-में तेलगू देशम सरबराह मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने सरबराह टी आर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर रावकी क़ियामगाह पहुंच कर टी आर एस से इत्तिहाद किया था।

आज तेलंगाना की हिमायत का दावा करने वाले मिस्टर ई दयाकर राव और मिस्टर ऐम नरसिमलू को चंद्रा बाबू की जानिब से तेलंगाना की मुख़ालिफ़त नज़र नहीं आरही है।

TOPPOPULARRECENT