Friday , December 15 2017

तेलगू देशम की नशिस्तों पर क़बज़ा बरक़रार रखने की हिक्मत-ए-अमली

तेलगुदेशम पार्टी ने ज़िमनी इंतेख़ाबात के सिलसिला में अपने उम्मीदवारों की फ़हरिस्त को तक़रीबन क़तईयत देदी है । पार्टी की जानिब से इस बात का क़तई फ़ैसला किया जा चुका कि पार्टी ज़िमनी इंतेख़ाबात में हिस्सा लेगी । तेलगुदेशम पार्ट

तेलगुदेशम पार्टी ने ज़िमनी इंतेख़ाबात के सिलसिला में अपने उम्मीदवारों की फ़हरिस्त को तक़रीबन क़तईयत देदी है । पार्टी की जानिब से इस बात का क़तई फ़ैसला किया जा चुका कि पार्टी ज़िमनी इंतेख़ाबात में हिस्सा लेगी । तेलगुदेशम पार्टी ज़िमनी इंतेख़ाबात में संजीदगी के साथ इंतेख़ाबी मुहिम चलाते हुए अपने उम्मीदवारों को कामयाब करवाने की कोशिशों का आग़ाज़ करदिया है । पार्टी ने 21 फ़रवरी को उम्मीदवारों की फ़हरिस्त को क़तईयत देने के लिए इजलास तलब किया है ।

सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू की ज़ेर-ए-सदारत मुनाक़िद होने वाले इस इजलासके बाद पार्टी की जानिब से बाज़ाबता उम्मीदवारों की फ़हरिस्त जारी की जाएगी । बावसूक़ ज़राए से मौसूला इत्तेलाआत के बमूजिब तेलगुदेशम पार्टी ने ज़िला वारी और हलक़ा असेंबली के असास पर क़ाइदीन से तबादला-ए-ख़्याल तकमील करने के बाद उम्मीदवारों के नामों को क़तईयत देदी है लेकिन बाज़ाबता इस का ऐलान नहीं किया गया है ।

बताया जाता है कि साबिक़ रियास्ती वज़ीर मिस्टर केश्री हरी को स्टेशन घन पूर हलक़ा असेंबली से उम्मीदवार नामज़द किया जाएगा । पार्टी ने मिस्टर जगदीश्वर राव को कोलापूर हलक़ा असेंबली से उम्मीदवार बनाने का फ़ैसला किया है । साबिक़ रियास्ती वज़ीर-ए-क़ानूनमिस्टर पी चन्द्र शेखर को महबूब नगर हलक़ा असेंबली से उम्मीदवार बनाए जाने का इमकान है ।

डाक्टर एन जनार्धन रेड्डी जिन्हें पार्टी ने मुख़ालिफ़ पार्टी सरगर्मीयों पर पार्टी से मुअत्तल करदिया था के ख़िलाफ़ मिस्टर ऐम जनार्धन रेड्डी को उम्मीदवार बनाए जाने की इत्तेलाआत मौसूल होरही है । कामा रेड्डी हलक़ा असेंबली से कामयाब होने वाले तेलगुदेशम रुक्न असेंबली मिस्टर गमपागोवरधन जो कि ज़िमनी इंतेख़ाबात में टी आर एस के उम्मीदवार हैं के ख़िलाफ़ तेलगुदेशम पार्टी ने ऐम वीनू गोपाल को उम्मीदवार बनाने का फ़ैसला किया है।

इलावा अज़ीं मिस्टर जोगू रमना ने भी तेलगुदेशम से क़तए ताल्लुक़ करते हुए टी आर ऐस में शमूलीयत इख़तियार करली थी और अब हलक़ा असेंबली आदा बाद के टी आर ऐस उम्मीदवार की हैसियत से ज़िमनी इंतेख़ाबात में हिस्सा ले रहे हैं के ख़िलाफ़ तेलगुदेशम ने मिस्टर पायल शंकर को उम्मीदवार बनाने का फ़ैसला किया है ।

तेलगुदेशम पार्टी की जानिब से ज़िमनी इंतेख़ाबात की तैयारीयों का अमलन आग़ाज़ होचुका है । पार्टी अपने कैडर को इस बात की हिदायत जारी कर रही है कि जिन हलक़ों में तेलगुदेशम अरकान असेंबली थे उन पर दुबारा कामयाबी को यक़ीनी बनाने के लिए जद्द-ओ-जहद करें। तेलंगाना तेलगुदेशम फ़ोर्म क़ाइदीन भी तेलंगाना मसला पर तेलगुदेशम पार्टी के मौक़िफ़ को पेश करते हुए इंतेख़ाबी मुहिम में हिस्सा लेने की तैयारीयों का आग़ाज़ करचुके हैं

TOPPOPULARRECENT