Sunday , December 17 2017

तेलगू देशम ने बदउन वानियों को पहले ही बेनकाब कर दिया : मुद्दो कर शुण्मा नायडू

हैदराबाद १६ मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : तेलगू देशम के रुकन असम्बली मिस्टर जी मुद्दो कर शुण्मा नायडू ने सुप्रीम कोर्ट की नोटिस के बाद 6 वुज़रा को अस्तीफ़ा देने पर ज़ोर दिया या उन्हें बरतरफ़ करदेने का चीफ़ मिनिस्टर से मुतालिबा किया और 26

हैदराबाद १६ मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : तेलगू देशम के रुकन असम्बली मिस्टर जी मुद्दो कर शुण्मा नायडू ने सुप्रीम कोर्ट की नोटिस के बाद 6 वुज़रा को अस्तीफ़ा देने पर ज़ोर दिया या उन्हें बरतरफ़ करदेने का चीफ़ मिनिस्टर से मुतालिबा किया और 26 मुतनाज़ा जी औज़ को ऐवान असैंबली में पेश करते हुए इस पर मुबाहिस करने का मुतालिबा किया । आज असम्बली के मीडीया प्वाईंट पर सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए मिस्टर जी मुद्दो कर शुण्मा नायडू ने कहा कि हुकूमत की बदउनवानीयों को तलगो देशम पार्टी ने बहुत पहले ही बेनकाब कर दिया है ।

सुप्रीम कोर्ट ने 6 वुज़रा को नोटिस जारी करते हुए उस की तसदीक़करदी है । 6 वुज़रा वज़ारत पर बरक़रार रहने के अख़लाक़ी हक़ से महरूम होगए हैं वोफ़ौरी अस्तीफ़ा दे दें या चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी उन्हें वज़ारत सेबरतरफ़ करदें । उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर वुज़रा का दिफ़ा करते हुए बदउनवानीयों की हौसला अफ़्ज़ाई कर रहे हैं । तलगो देशम के रुकन असम्बली ने कहा कि बड़े पैमाने पर बदउनवानीयाँ हुई हैं मौज़ू के बाद हुकूमत तहलील होजाने के डर से हुकूमत असम्बली में सुप्रीम कोर्ट की नोटिस पर मुबाहिस से राह फ़रार इख़तियार कररही है । शराब अस्क़ाम में भी कई वुज़रा मुलव्वस हैं हुकूमत इस पर भी मुबाहिस के लिए तैय्यार नहीं है । शराब अस्क़ाम में मुलव्वस होने वाले पुलिस और एक्साइज़ मुलाज़मीन को गिरफ़्तार कर रही है । मगर उन्हें इल्ज़ामात का सामना करने वाले वुज़रा को गिरफ़्तार नहीं किया जा रहा है ।

मादिनी बे क़ाईदगियों में आई ए ऐस ऑफीसर सिरी लक्ष्मी को जेल भेज दिया गया है ताहम उस वक़्त इसी महिकमा की वज़ारत में मौजूद वज़ीर-ए-दाख़िला मिसिज़ सबीता इंदिरा रेड्डी आज़ाद घूम रही हैं ।।

TOPPOPULARRECENT