तेलुगु देशम के दो रोज़ा महानाडू का गिंडी पेट में आग़ाज़

तेलुगु देशम के दो रोज़ा महानाडू का गिंडी पेट में आग़ाज़
तेलुगु देशम पार्टी का 33 वां महानाडू 27 और 28 मई को गिंडीपेट में वाक़्ये एन टी आर मैमोरियल स्कूल के वसीअ-ओ-अरीज़ मैदान में मुनाक़िद होगा।

तेलुगु देशम पार्टी का 33 वां महानाडू 27 और 28 मई को गिंडीपेट में वाक़्ये एन टी आर मैमोरियल स्कूल के वसीअ-ओ-अरीज़ मैदान में मुनाक़िद होगा।

चंद्राबाबू नायडू सुबह महानाडू मीटिंग का इफ़्तेताह अंजाम देंगे। इस दो रोज़ा मीटिंग के दौरान पार्टी की आइन्दा की हिक्मते अमली तैयार की जाएगी।

मीटिंग में कारपोरेशन के चुनाव के पेशे नज़र ख़ुसूसी तौर पर बलदी चुनाव में पार्टी के मंशूर का जायज़ा लिया जाएगा। नायडू दो रोज़ा चुनाव के दौरान तेलुगु देशम पोलीट ब्यूरो अरकान की मीटिंग मुनाक़िद करके पार्टी की सीमांध्र और तेलंगाना में सूरते हाल का जायज़ा लेंगे।

इस मीटिंग में 2014 आम चुनाव के नताइज का जायज़ा लेते हुए पार्टी को बुनियादी सतह पर मुस्तहकम करने का फ़ैसला किए जाने का इमकान है।

मीटिंग के पहले दिन क़रारदाद पर मुबाहिस के अलावा तस्वीरी नुमाइश का इफ़्तेताह, ब्लड डोनेशन कैंप का इफ़्तेताह अंजाम दिया जाएगा।

तेलंगाना के लिए क़ुर्बानी देने वाले नौजवानों को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश की जाएगी। इस मौके पर बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों के ख़िलाफ़ क़रारदाद पेश की जा सकती है।

मीटिंग के दूसरे दिन यानी 28 मई को आँजहानी एन टी रामा राव‌ के 91 वीं यौम-ए-पैदाइश तक़रीब का इनइक़ाद अमल में आएगा और नायडू तेलुगु देशम क़ाइदीन-ओ-अफ़रादे ख़ानदान के साथ एन टी आर घाट पहूंच कर आँजहानी क़ाइद को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करेंगे।

इजलास के दूसरे दिन तमाम सयासी क़रारदादें मंज़ूर की जाएंगी। इस मौक़ा पर मुल्क की तरक़्क़ी के साथ रियासत की तरक़्क़ी के लिए तेलुगु देशम की ख़िदमात और मुस्तक़बिल के लायेहा-ए-अमल के लिए मुतअद्दिद नई कमेटियां तशकील दी जाएंगी।

पी टी आई के बमूजब तलगो देशम ज़राए ने बताया कि तेलुगु देशम पार्टी महानाडू में पार्टी से मुताल्लिक़ तमाम मौज़ूआत को ज़ेर बेहस लाएगी। जब कि इलेक्शन कमीशन से पार्टी को क़ौमी जमात का मौक़िफ़ देने की दरख़ास्त की जाएगी। उन्होंने बताया कि तेलुगु देशपड़ोसी रियासतों जैसे टामिलनाडु, कर्नाटक में अपना असर बढ़ाएगी।

Top Stories