Monday , June 25 2018

तेलुगु देशम के 3 अरकान पार्लियामेंट की तलबी

तेलुगु देशम के तीन अराकीन राज्य सभा की राय दही में अदम शिरकत पर सदर तेलगुदेशम एन चंद्रा बाबू नायडू ने शदीद बरहमी का इज़हार करते हुए 9 दिसमबर को उन से मुलाक़ात करते हुए वज़ाहत पेश करने की हिदायत जारी की ।

तेलुगु देशम के तीन अराकीन राज्य सभा की राय दही में अदम शिरकत पर सदर तेलगुदेशम एन चंद्रा बाबू नायडू ने शदीद बरहमी का इज़हार करते हुए 9 दिसमबर को उन से मुलाक़ात करते हुए वज़ाहत पेश करने की हिदायत जारी की ।

नायडू ने अराकीन राज्य सभा टी देवेंद्र गौड़ , सजना चौधरी और मिसिज़ जी सुधारानी की एफ डी आई मसले पर राय दही में हिस्सा ना लिए जाने पर सख़्त ब्रहमी ज़ाहिर करते हुए तीनों अरकान पार्लियामेंट को अपनी पदयात्रा में तलब करलिया और कहा कि 9 दिसमबर को बहरसूरत उन से मुलाक़ात करें ।

उन्होंने तीनों अरकान पार्लियामेंट की गैर हाज़िरी का सख़्त नोट लिया और कहा कि इस सूरत-ए-हाल से पार्टी को नुक़्सान पहूंचने का ख़दशा है ।

उन्होंने बताया कि वो रियासत भर में पैदल चलते हुए अवाम से मुलाक़ात कर रहे हैं और पार्टी को मुस्तहकम करने में मसरूफ़ हैं और क़ाइदीन की इस तरह की हरकात पार्टी को गैर मुस्तहकम करसकती हैं । बावसूक़ ज़राए से मौसूला इतेलाआत के बमूजब नायडू ने अरकान पार्लियामेंट के इस तर्ज़ अमल को गैर ज़िम्मे दाराना क़रार देते हुए सख़्त तादीबी कार्रवाई का इंतिबाह दिया है ।

उन्होंने वाज़िह कहा कि तेलगुदेशम पार्टी रीटेल शोबे में बैरूनी रास्त सरमाया कार की सख़्त गैर मुख़ालिफ़ है । इस का वाज़िह नज़रिया ये होने के बावजूद अरकान पार्ल्यमंट ने जो तरीका कार इख़तियार किया है वो पार्टी के लिए नुक़्सानदेह साबित होसकता है । ज़राए के बमूजब तीनों अरकान पार्ल्यमंट से सदर तेलगुदेशम की हिदायत पर फ़ौरी रब्त पैदा किया गया और वजूहात दरयाफ़त की गएं जिस पर नायडू ने अदम इत्मीनान का इज़हार करते हुए तीनों को मुलाक़ात करने की हिदायत जारी की हैं ।

बताया जाता है कि टी देवेंद्र गौड़ ने राय दही से गैर हाज़िरी की वजह बताते हुए कहा कि उन की डाक्टर से मुलाक़ात का वक़्त पहले से मुतय्यन था जिस के सबब वो वोटिंग में शरीक नहीं हुए जबके दुसरे दो अरकान राज्य सभा एस सजना चौधरी जी सुधारानी ने भी कुछ इसी तरह की वजूहात पेश करते हुए कहा कि दोनों भी नासाज़ी सहेत की बिना पर पार्ल्यमंट से रवाना होगए थे और उसी वक़्त राय दही हुई ।

पार्टी ज़राए के बमूजब नायडू ने उन के इस्तिदलाल को मुस्तर्द करते हुए हक़ायक़ से आगही हासिल करने का फैसला किया है । तेलगुदेशम पार्टी के तीन अरकान पार्ल्यमंट की वोटिंग में गैर मौजूदगी के सबब दुसरे सयासी जमातों को तेलगिदेशम पर तन्क़ीद का मौक़ा मयस्सर आया है जिस पर सदर तेलगुदेशम सख़्त ब्रहम हैं ।

बताया जाता है कि नायडू तीनों क़ाइदीन से मुलाक़ात और हक़ायक़ से आगही के बाद किसी किस्म के शुबा की सूरत में सख़्त कार्रवाई का मंसूबा रखते हैं।

TOPPOPULARRECENT