Wednesday , January 24 2018

तेलुगु देशम क़ाइदीन की आज टी आर एस में शमूलीयत

तेलुगु देशम से ताल्लुक़ रखने वाले तीन अरकाने असेंबली कल 29 अक्टूबर को चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव की मौजूदगी में बाक़ायदा तौर पर टी आर एस में शमूलीयत अख़्तियार कर लेंगे। तेलुगु देशम से इन्हिराफ़ करने वाले अरकान टी सिरी निवास यादव,

तेलुगु देशम से ताल्लुक़ रखने वाले तीन अरकाने असेंबली कल 29 अक्टूबर को चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव की मौजूदगी में बाक़ायदा तौर पर टी आर एस में शमूलीयत अख़्तियार कर लेंगे। तेलुगु देशम से इन्हिराफ़ करने वाले अरकान टी सिरी निवास यादव, तीगला कृष्णा रेड्डी और चला धर्मा रेड्डी ने आज कैंप ऑफ़िस पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर के सी आर से मुलाक़ात की और कल के शमूलीयत के प्रोग्राम के बारे में तबादले ख़्याल किया।

चीफ़ मिनिस्टर ने उन की पार्टी में शमूलीयत का ख़ैर मक़दम किया और यक़ीन ज़ाहिर किया कि उन की शमूलीयत से ना सिर्फ़ तेलंगाना में पार्टी मज़बूत होगी बल्कि उन के असेंबली हल्क़ाजात की तरक़्क़ी और अवामी मसाइल की यक्सूई में मदद मिलेगी। अरकाने असेंबली ने कहा कि वो शहर और अपने हल्क़ों की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने के लिए टी आर एस में शामिल हो रहे हैं।

उन्हें यक़ीन है कि के सी आर की क़ियादत में तेलंगाना एक तरक़्क़ी याफ़्ता रियासत में तबदील होगा। तेलुगु देशम से ताल्लुक़ रखने वाले बाअज़ दीगर अरकान की इमकानी शमूलीयत के बारे में पूछे जाने पर इन क़ाइदीन ने कहा कि आने वाले दिनों में मज़ीद अरकान की शमूलीयत का इमकान है। दूसरी तरफ़ तेलुगु देशम पार्टी ने तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान और क़ाइदीन को पार्टी में बरक़रार रखने के लिए अपनी कोशिशों को तेज़ कर दिया है।

बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश और सदर तेलुगु देशम चंद्रा बाबू नायडू ने तेलंगाना के तेलुगु देशम कन्वीनर एल रमना और दीगर क़ाइदीन को ज़िम्मेदारी दी है कि वो तेलंगाना क़ाइदीन से रब्त में रहें।

TOPPOPULARRECENT