Wednesday , November 22 2017
Home / District News / तेलुगू देशम-ओ-कांग्रेस को ज़बरदस्त धक्का

तेलुगू देशम-ओ-कांग्रेस को ज़बरदस्त धक्का

सूर्यापेट 16 दिसंबर: डीवीझ़न सूर्यापेट में अप्पोज़ीशन सियासी जमातों के क़ाइदीन-ओ-कारकुनों का हुक्मराँ टी आर एस जमात में शमूलीयत का सिलसिला हनूज़ जारी है। एक तरफ़ अप्पोज़ीशन सियासी क़ाइदीन टी आर एस में शामिल होने से हुक्मराँ टी आर एस हलक़ों में ख़ुशी का माहौल देखा जा रहा है तो दूसरी तरफ अप्पोज़ीशन क़ाइदीन के पार्टी को छोड़ने की वजह से तेलुगू देशम-ओ-कांग्रेस हलक़ों में मायूसी देखी जा रही है।

एक और मर्तबा कांग्रेस-ओ-तेलुगू देशम को ज़बरदस्त धक्का लगा । जिसमें मंडल चीवमला के वाइस एम पी पी वार्ड मैंबरस, साबिक़ एम पी टी सीज़ के कारकुनान ने रियासती वज़ीर बर्क़ी तवानाई-ओ‍-रुकने असेंबली सूर्यापेट जी जगदीश रेड्डी के घर हैदराबाद पहूंच कर गुलाबी खंडवा पहन लिया। वज़ीर मौसूफ़ ने गुलाबी जमात में शामिल होने वाले क़ाइदीन को पार्टी का खंडवा उड़ाते हुए ख़ौरमक़दम किया और उन्हें मुबारकबादी।

जगदीश रेड्डी ने इस मौके पर अपने बयान में रोज़ बह रोज़ डीवीझ़न भर में मुख़्तलिफ़ सियासी जमातों के क़ाइदीन-ओ-कारकुनों के टी आर एस में शमूलीयत पर ख़ुशी का इज़हार किया और उन्होंने आए दिन कांग्रेस-ओ-तेलुगू देशम क़ाइदीन की टी आर एस में शमूलीयत हुकूमत की काबिल-ए-क़दर कारकर्दगी का नतीजा क़रार दिया।

TOPPOPULARRECENT