तेलुगू देशम बीजेपी इत्तेहाद का पीर को जल्सा-ए-आम

तेलुगू देशम बीजेपी इत्तेहाद का पीर को जल्सा-ए-आम
Click for full image

हैदराबाद 10 जनवरी : ग्रेटर हैदराबाद चुनाव के पेशे नज़र तेलंगाना तेलुगू देशम पार्टी और बीजेपी के ज़ेरे एहतेमाम 12 जनवरी को निज़ाम कॉलेज ग्राउंड पर बड़े पैमाने पर जल्सा-ए-आम का इनइक़ाद अमल में लाया जाएगा। जब कि साबिक़ में प्रोग्राम के मुताबिक़ निज़ाम कॉलेज ग्राउंड पर दोनों जमातों का जल्सा-ए-आम 9 जनवरी को मुनाक़िद किया जाने वाला था लेकिन चुनाव से मुताल्लिक़ हाईकोर्ट हिदायत की रोशनी में तेलंगाना इलेक्शन कमीशन ने चुनाव की तारीख़ में तौसीअ देने की वजह से 9 जनवरी के जल्सा-ए-आम को मुल्तवी कर दिया गया था।

ये जल्सा-ए-आम अब 12 जनवरी मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया गया। पार्टी ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि ग्रेटर हैदराबाद में पाए जानेवाले 150 बलदी हलक़ों के लिए दोनों पार्टीयों ( बीजेपी और तेलुगू देशम) ने आपसी चुनाव मुफ़ाहमत के पेश-ए-नज़र आपस में नशिस्तों की तक़सीम के मसले पर बातचीत के लिए एक अहम मीटिंग तलब क्या।

इस मीटिंग में बताया जाता है कि बीजेपी सदर जी किशन रेड्डी क़ाइद बीजेपी मुक़न्निना पार्टी डाक्टर के लक्ष्मण रुकने असेंबली सी रामचंद्र रेड्डी के अलावा सदर तेलंगाना तेलुगू देशम पार्टी एल रमना मर्कज़ी वज़ीर सजना चौधरी, सदर ग्रेटर हैदराबाद तेलुगू देशम पार्टी एम गोपी नाथ-ओ-दुसरे क़ाइदीन ग्रेटर हैदराबाद तेलुगू देशम पार्टी ने शिरकत की और मीटिंग में दोनों जमातों के क़ाइदीन ने दोनों पार्टीयों की तरफ से चुनाव में इख़तियार की जाने वाली हिक्मत-ए-अमली-ओ-ऐक्शण प्लान के अलावा नशिस्तों की तक़सीम के मसले पर तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल किया।

Top Stories