Sunday , December 17 2017

तेलुगो अदाकारा यूजीता की शौहर के ख़िलाफ़ पुलिस में शिकायत

हैदराबाद 04 मई: तेलुगू फ़िल्म अदाकारा पूज्यता ने कमिशनर पुलिस हैदराबाद एम महेंद्र रेड्डी से मुलाक़ात करते हुए अपने शौहर विजय गोपाल के ख़िलाफ़ धोका दही की शिकायत की।

अदाकारा अपने शौहर पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो शादीशुदा होने के बावजूद एक ख़ातून आईएएस ओहदेदार रेखा रानी से धोका दही के ज़रीये शादी करली जो कि गै़रक़ानूनी है। पूज्यता ने कमिशनर पुलिस से मुलाक़ात के बाद मीडिया से बातचीत करते हुए बताया कि स्पोर्टस अथॉरीटी आफ़ आंध्र प्रदेश की डायरेक्टर रेखा रानी (आईएएस) से इस के शौहर विजय गोपाल ने शादी करते हुए उसे धोका दिया है। उसने बताया कि विजय गोपाल और इस का एक 15 साला बेटा भी है और इस शादी से इस की अज़दवाजी ज़िंदगी मुतास्सिर हो गई है।

पूज्यता ने विजय गोपाल पर ये इल्ज़ाम भी आइद किया कि इस के शौहर के आईएएस ओहदेदार से शादी के अलावा कई ख़वातीन से नाजायज़ ताल्लुक़ात भी क़ायम किए हुए हैं। उसने बताया कि वो पुलिस के ज़रीये उस के शौहर को हासिल नहीं करना चाहती बल्के दुसरे ख़वातीन को इस के शौहर की धोका दही से बचाना उस का मक़सद है।

पूज्यता टाली वुड की कई फिल्मों और टीवी सीरियल्स में अदाकारी कर चुकी है, ने बताया कि इस के शौहर ने उसे (पूज्यता) और बेटे को क़त्ल करने का मन्सूबा भी बनाया है। मीडिया की तरफ से ख़ातून आईएएस ओहदेदार रेखा रानी से रब्त पैदा किए जाने पर उन्होंने बताया कि उन्होंने गोपाल से इस की अज़दवाजी ज़िंदगी से मुताल्लिक़ तमाम तफ़सीलात हासिल करने के बाद ही क़ानूनी तौर पर शादी की है, और पूज्यता से विजय गोपाल की शादी से उन्होंने इनकार कर दिया।

TOPPOPULARRECENT