Thursday , June 21 2018

तेल की क़ीमत में इज़ाफ़ा पर परेशान अमेरीका , बर्तानिया और फ़्रांस का तेल के महफ़ूज़ ज़ख़ाइर के इस्तेमाल पर ग़ौर

अमेरीका ने आज फ़्रांस से ख़ाहिश की कि हंगामी हालात के लिए महफ़ूज़ तेल का ज़ख़ीरा जारी करने के इमकान पर ग़ौर किया जाए। फ़्रांस के वज़ीर-ए-तवानाई ने एक प्रेस कान्फ्रेंस में अख़बारी नुमाइंदों के सवाल का जवाब देते हुए कहा कि अमेरीका ने फ़्रा

अमेरीका ने आज फ़्रांस से ख़ाहिश की कि हंगामी हालात के लिए महफ़ूज़ तेल का ज़ख़ीरा जारी करने के इमकान पर ग़ौर किया जाए। फ़्रांस के वज़ीर-ए-तवानाई ने एक प्रेस कान्फ्रेंस में अख़बारी नुमाइंदों के सवाल का जवाब देते हुए कहा कि अमेरीका ने फ़्रांस से ख़ाहिश की है कि तेल के महफ़ूज़ ज़ख़ाइर जारी किए जाएं ताकि आलमी बाज़ार में तेल की क़ीमत में इज़ाफ़ा को कम किया जा सके।

वो फ़्रांसीसी वुज़रा के हफ़तावार इजलास के बाद प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब कर रहे थे। पेरिस के कसीर उल-इशाअत रोज़नामा ली मूंद ने कहा कि फ़्रांस बर्तानिया और अमेरीका से रब्त बरक़रार रखे हुए है ताकि हंगामी हालात के लिए महफ़ूज़ तेल का ज़ख़ीरा इस्तेमाल के लिए जारी किया जाए।

ईरान और मग़रिबी ममालिक के दरमयान बढ़ती हुई कशीदगी के नतीजा में बहर शुमाल में तेल की पैदावार को दरपेश मसाएल और जुनूबी सूडान पर बमबारी की वजह से आलमी बाज़ार में तेल की क़ीमत में इज़ाफ़ा हो गया है। फ़्रांस के वज़ीर तेल एरिक बेसिन ने प्रेस कान्फ्रेंस में अख़बारी नुमाइंदों को इस की इत्तिला दी।

TOPPOPULARRECENT