Tuesday , February 20 2018

तेज़ रफ़्तार ट्रेन सरविस, हिंद-जापान मुज़ाकरात

नई दिल्ली, १४ जनवरी ( पी टी आई) दुनिया में सब से तेज़ रफ़्तार बुलेट ट्रेन चलाने वाले मुल्क जापान और हिंदूस्तान ने इस मुल्क में तेज़ रफ़्तार रेल राहदारियों के क़ियाम से मुताल्लिक़ मुख़्तलिफ़ उमूर का आज यहां अपने आली सतही वर्किंग ग्रुप के

नई दिल्ली, १४ जनवरी ( पी टी आई) दुनिया में सब से तेज़ रफ़्तार बुलेट ट्रेन चलाने वाले मुल्क जापान और हिंदूस्तान ने इस मुल्क में तेज़ रफ़्तार रेल राहदारियों के क़ियाम से मुताल्लिक़ मुख़्तलिफ़ उमूर का आज यहां अपने आली सतही वर्किंग ग्रुप के इजलास में जायज़ा लिया।

वज़ीर रेलवे दिनेश त्रिवेदी और जापान के वज़ीर अराज़ी इनफ्रास्ट्रक्चर, ट्रांसपोर्ट-ओ-सयाहत ताकीशी मायदा ने गुज़श्ता रोज़ मुनाक़िदा अपने इजलास में ये फ़ैसला किया। बादअज़ां मिस्टर त्रिवेदी ने आज अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हिंदूस्तान में तेज़ रफ़्तार ट्रेन सरविस के आग़ाज़ के लिए जापान के साथ मुख़्तलिफ़ उमूर पर तबादला-ए-ख़्याल किया जा रहा है।

मिस्टर त्रिवेदी ने मुल़्क की तेज़ रफ़्तार तरक़्क़ी के लिए ये इंतिहाई तेज़ रफ़्तार ट्रेन सरवेस की एहमीयत पर ज़ोर देते हुए कहा कि उन्हों ने इस मसला पर वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के इलावा जापानी वज़ीर-ए-आज़म से भी इस प्राजैक्ट के बारे में इंतिहाई संजीदा बातचीत की है।

TOPPOPULARRECENT