Tuesday , December 12 2017

ते लंगाना मसला पर कांग्रेस संजीदा नहीं है

हैदराबाद । 20 नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस मसला ते लंगाना के हल के लिए संजीदा नहीं है और इस मसला पर फ़ैसला करने के मौक़िफ़ में नहीं है । मर्कज़ी हुकूमत को चाहीए कि फ़ौरी कल जमाती इजलास तलब करके उसे हल करने के इक़दामात का आग़ाज़ कर

हैदराबाद । 20 नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस मसला ते लंगाना के हल के लिए संजीदा नहीं है और इस मसला पर फ़ैसला करने के मौक़िफ़ में नहीं है । मर्कज़ी हुकूमत को चाहीए कि फ़ौरी कल जमाती इजलास तलब करके उसे हल करने के इक़दामात का आग़ाज़ करे । साबिक़ वज़ीर मिस्टर कडीम सिरी हरी ने आज मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत के दौरान बताया कि कांग्रेस की ग़ैर संजीदगी से अब तक 700 से ज़ाइद नौजवान ख़ुदकुशी कर चुके हैं ।

लेकिन कांग्रेस बेहिसी और लापरवाही का मुज़ाहरा कर रही है जबकि तलंगाना राष़्ट्रा समीती तलंगाना मसला पर अवाम का इस्तिहसाल करके अपनी सयासी ताक़त मज़बूत करने की कोशिश कररही है लेकिन दोनों सयासी जमातों के क़ाइदीन को अवाम उस वक़्त तक माफ़ नहीं करेंगे जब तक अलहदा ते लंगाना की तशकील नहीं होजाती । मिस्टर सिरी हरी ने कहा कि रियासत की मौजूदा सूरत-ए-हाल में कांग्रेस खिसियानी बिल्ली बनी हुई है चूँकि कांग्रेस को हर कोई धमकी दे रहा है ।

चीफ़ मिनिस्टर का ज़िला के अरकान असैंबली पर कंट्रोल नहीं मर्कज़ी वुज़रा , प्रदेश कांग्रेस के सदर के ख़िलाफ़ , प्रदेश कांग्रेस हुकूमत के ख़िलाफ़ इस तरह की सूरत-ए-हाल बनी हुई है । इस सूरत-ए-हाल में हुकूमत फ़ौरी तेलंगाना मसला के हल का ऐलान करके कल जमाती इजलास तलब करे ताकि तमाम जमातों को अपना मौक़िफ़ पेश करने का मौक़ा हासिल हो ।

उन्हों ने कांग्रेस से मुतालिबा किया कि वो तेलगु शम को निशाना बनाने से क़बल अपने दामन में झांके । चूँकि कांग्रेस के भी अरकान असैंबली वाई ऐस आर कांग्रेस में शमूलीयत इख़तियार कर चुके हैं । वाई ऐस आर कांग्रेस में शमूलीयत इख़तियार करने वाले अरकान को भी चाहीए कि वो अवाम को अपने फ़ैसला की बुनियादी वजूहात से वाक़िफ़ करवाईं

TOPPOPULARRECENT