Tuesday , December 19 2017

तैयारा में ख़ातून रुकन अमला को हरासानी

साइबराबाद पुलिस ने एक 35 साला शख़्स के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करलिया जो अर इंडिया तैयारे के ज़रीये दुबई से शम्सआबाद एयरपोर्ट पहूँचा था। तैयारे में अमला की एक ख़ातून रुकन ने इस नौजवान की तरफ हरासानी की शिकायत की थी। राजीव गांधी इंटरनेश

साइबराबाद पुलिस ने एक 35 साला शख़्स के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करलिया जो अर इंडिया तैयारे के ज़रीये दुबई से शम्सआबाद एयरपोर्ट पहूँचा था। तैयारे में अमला की एक ख़ातून रुकन ने इस नौजवान की तरफ हरासानी की शिकायत की थी। राजीव गांधी इंटरनेशनल एयरपोर्ट से वाबस्ता इंस्पेक्टर टी सुधाकर ने कहा कि मुल्ज़िम यूसुफ़ जो दुबई की एक ड्रिलिंग कंपनी में काम किया करता है, अपने ख़ानदान से मुलाक़ात के लिए हैदराबाद पहूंच रहा था।

एयरपोर्ट पहूंचने के बाद तैयारे में काम करने वाले अमला की एक ख़ातून रुकन ने शिकायत की के यूसुफ़ ने उस को हरासाँ करने के अलावा तैयारे का अग़वा जैसे अलफ़ाज़ इस्तेमाल कररहा था।

पुलिस ने इस के ख़िलाफ़ हिंदुस्तानी ताज़ीरी ज़ाबता की दफ़ा 504 और 505 के तहत मुक़द्दमा दर्ज करलिया। एक सीनीयर पुलिस ओहदेदार ने कहा कि यूसुफ़ से पूछगिछ की गई है लेकिन उस को गिरफ़्तार नहीं किया गया।

TOPPOPULARRECENT