Tuesday , December 12 2017

तैय्यारा ( विमान) में मुसाफ़िर को बिच्छू ने डस लिया

एक ख़ानगी एयर लाईंस के बहरैन जाने वाले तैय्यारे ( विमान) में एक मुसाफ़िर को बिच्छू ने काट लिया जिस के बाद तैय्यारा टेक आफ़ नहीं कर सका । इस हैरतअंगेज़ वाक़िया में पडोचरी का साकन 35 साला विद्या सागर को एक स्याह बिच्छू ने डस लिया जिस के बारे

एक ख़ानगी एयर लाईंस के बहरैन जाने वाले तैय्यारे ( विमान) में एक मुसाफ़िर को बिच्छू ने काट लिया जिस के बाद तैय्यारा टेक आफ़ नहीं कर सका । इस हैरतअंगेज़ वाक़िया में पडोचरी का साकन 35 साला विद्या सागर को एक स्याह बिच्छू ने डस लिया जिस के बारे में कहा जा रहा है कि वो मुसाफ़िर के कोट की जेब में मौजूद था ।

टेक आफ़ मुल्तवी ( निरस्त) करते हुए मुसाफ़िर को फ़ौरी तौर पर एयर पोर्ट में ही वाक़्य ( मौजूद) एक मेडीकल सेंटर से रुजू किया गया जहां इबतिदाई ईलाज (First Aid/ प्राथमिक उपचार) के बाद उसे सफ़र की इजाज़त दी गई लेकिन विद्या सागर ने अपने टिकट मंसूख़ करवा दिया ।

एयर पोर्ट ज़राए से रब्त क़ायम करने पर मालूम हुआ कि सिक्योरीटी चेक के दौरान स्कैनिंग मॉनीटर पर मुसाफ़िर की जेब में मौजूद बिच्छू का कोई पता नहीं चला वर्ना इसे तैय्यारे ( विमान) में दाख़िल होने से रोक दिया जाता । इस में एयर पोर्ट स्टाफ़ की कोताही का कोई दख़ल नहीं है ।

TOPPOPULARRECENT