तैय्यारा हादसा : मनमोहन सिंह का इज़हार ताज़ियत

तैय्यारा हादसा : मनमोहन सिंह का इज़हार ताज़ियत
वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने ईस्लामाबाद के क़रीब तैय्यारा के हादसा पर इज़हार-ए-अफ़सोस करते हुए पाकिस्तानी हम मंसब यूसुफ़ रज़ा गिलानी को ताज़ियती पयाम रवाना किया है। उन्होंने इस सानिहा ( दुर्घटना) पर दुख का इज़हार किया और महलोकीन के विरस

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने ईस्लामाबाद के क़रीब तैय्यारा के हादसा पर इज़हार-ए-अफ़सोस करते हुए पाकिस्तानी हम मंसब यूसुफ़ रज़ा गिलानी को ताज़ियती पयाम रवाना किया है। उन्होंने इस सानिहा ( दुर्घटना) पर दुख का इज़हार किया और महलोकीन के विरसा से हमदर्दी ज़ाहिर की।

वज़ीर-ए-आज़म ने अपने पयाम मैं कहा कि इस हादसा में जो अफ़राद हलाक हो गए हैं उनके अरकान ख़ानदान से वो गहरी हमदर्दी का इज़हार करते हैं। और दुआ है कि अल्लाह उन्हें इस ग़म की घड़ी में साबित क़दम रहने की तौफ़ीक़ अता फ़रमाए। वाज़िह रहे कि ख़ानगी एयर लाइंस भोजा एयर का तैय्यारा कल ईस्लामाबाद एयर पोर्ट पहूंचते वक़्त लैंडिंग के दौरान हादसा का शिकार हो गया था जिस में तमाम 127 मुसाफ़िरैन हलाक हो गए।

मनमोहन सिंह ने अपने पयाम में कहा कि हमारी हमदर्दी महलोकीन के विरसा के साथ है और हम दुख की इस घड़ी में उन के ग़म में बराबर शरीक हैं।

Top Stories