Wednesday , November 22 2017
Home / AP/Telangana / तैराकी के दौरान 4 नौजवान ग़र्क़ाब

तैराकी के दौरान 4 नौजवान ग़र्क़ाब

हैदराबाद 11 अप्रैल: गर्मी की शिद्दत से परेशान नौजवान माईलारदेवपल्ली के उम्दा सागर तालाब में तैराकी की ग़रज़ से गए थे कि चार नौजवान पानी में डुब गए। तफ़सीलात के बमूजब इतवार की छुट्टी होने के सबब पुराने शहर से ताल्लुक़ रखने वाले 9 नौजवान लक्ष्मी गौड़ा बॉम्बे कॉलोनी से मुत्तसिल उम्दा सागर तालाब में तैराकी के लिए पहूंचे थे।

तैराकी के दौरान चार नौजवान जो तैराकी से वाक़िफ़ नहीं थे, अचानक डुब गए। इंस्पेक्टर माईलारदेवपल्ली पुलिस स्टेशन वेंकट रेड्डी ने बताया कि इस हादसे में 18 साला शेख़ अमीरुद्दीन वलद दस्तगीर, 25 साला शेख़ फ़ारूक़ वलद शेख़ इबराहीम, 18 साला सलमान ख़ान वलद जमील मुतवत्तिन नांदेड़ महाराष्ट्रा और 18 साला आसिफ़ ख़ान वलद अजमल डुब गए। उन्होंने बताया कि दुसरे पाँच साथी जो तैराकी से वाक़िफ़ ना थे, डुब होजाने वाले अपने दोस्तों को बचा ना सके।

हादसे के बाद पाँच नौजवानों ने पुलिस कंट्रोल रुम नंबर 100 पर इस हादसे की इत्तेला दी जिसके नतीजे में पुलिस माईलारदेवपल्ली कुछ ही देर में हादसे के मुक़ाम पर पहुंच गई और मुतवफ़्फ़ी नौजवानों की लाशों को पानी से बाहर निकाला गया। पुलिस ने लाशों को दवाख़ाना उस्मानिया के मुर्दा-ख़ाना में मुंतक़िल कर दिया और इस सिलसिले में एक मुक़द्दमा भी दर्ज कर लिया गया है।

TOPPOPULARRECENT