Saturday , December 16 2017

त्रिलोक पूरी के बाद शुमाली दिल्ली में कशीदगी

200 मोटर साईकलों पर फ़िर्क़ापरस्त टूलों की गशत , पुलिस ख़ामोश

200 मोटर साईकलों पर फ़िर्क़ापरस्त टूलों की गशत , पुलिस ख़ामोश

दिल्ली के त्रिलोक पूरी इलाक़े में फ़िर्कावाराना कशीदगी के एक हफ़्ते बाद ग़ैर समाजी अनासिर ने एक बार फिर शुमाली दिल्ली के बस्ती में फ़िर्कावाराना कशीदगी को हुवा देने की कोशिश की। अख़बारी रिपोर्टस के मुताबिक़ इस इलाक़े में अक्तूबर के अवाइल से ही चंद फ़िर्पक्र.आस्त टोले शर अंगेज़ी कररहे हैं।

इन टूलों का मुतालिबा था कि ईद-उल-अज़हा के मौक़े पर मुबय्यना गावकशी को रोक दिया जाये। इन टूलों ने गोकशी को रोकने के मक़सद से मुसल‌मानों के घरों में घुस कर छानबीन की, ताहम नज़म-ओ-नसक़ की जानिब से सिक्योरिटी फोर्सेस को बड़े पैमाने पर तैय‌नात करने के बाद उन की सरगर्मीयां कम होगईं।

इस इलाक़े में फिर एक बार कशीदगी पैदा होगई है। इस मर्तबा मुहर्रम के ताज़िया जुलूस को निकालने के ख़िलाफ़ आवाज़ उठाई जा रही है। मंगल के दिन निकाले जाने वाले मातमी जुलूस पर एतराज़ होरहा है। हिन्दुओ की महा पंचायत भी बिठाई जा रही है जिस में क़रीबी 50 गाँव‌ के पंच भी शिरकत करेंगे।

गुज़िश्ता साल भी इसी तरह की महा पंचायत यू पी के मुज़फ़्फ़र नगर में मुनाक़िद हुई थी। इस के बाद इस इलाक़े में फ़िर्क़ावाराना फ़साद भड़क उठा था। दार-उल-हकूमत दिल्ली के एक हिस्से में फ़िर्क़ावाराना कशीदगी का माहौल तेज़ी से पैदा होरहा है तो नज़म-ओ-नसक़ के लिए ये एक चैलेंज है। फ़िलहाल सूरत-ए-हाल को क़ाबू में रखने के लिए नज़म-ओ-नसक़ सिक्योरिटी फोर्सेस को तैय‌नात किया है। नियम फ़ौजी दस्ते भी गशत कररहे हैं।

TOPPOPULARRECENT