Monday , December 18 2017

त्रिवेदी को आज बरतरफ़ करने ममता बनर्जी बज़िद ( जिद्द् पर कायम)

दिनेश त्रिवेदी आज भी वज़ीर रेलवे की हैसियत से बरक़रार रहे, लेकिन तृणमूल कांग्रेस की सरबराह ममता बनर्जी कल तक उन्हें बरतरफ़ करने की ज़द पर क़ायम है। यू पी ए हुकूमत बज़ाहिर तृणमूल कांग्रेस की ज़द के ज़ेर-ए-असर आ चुकी है कि वज़ीर रेलवे को फ़

दिनेश त्रिवेदी आज भी वज़ीर रेलवे की हैसियत से बरक़रार रहे, लेकिन तृणमूल कांग्रेस की सरबराह ममता बनर्जी कल तक उन्हें बरतरफ़ करने की ज़द पर क़ायम है। यू पी ए हुकूमत बज़ाहिर तृणमूल कांग्रेस की ज़द के ज़ेर-ए-असर आ चुकी है कि वज़ीर रेलवे को फ़िलफ़ौर बरतरफ़ किया जाए लेकिन उनके ख़िलाफ़ कार्रवाई को कल मर्कज़ी बजट की पीशकशी तक आरिज़ी तौर पर रोका गया है।

दिनेश त्रिवेदी की नाराज़ बॉस और टी एम सी सरबराह चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने दिन में वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से बातचीत की। समझा जाता है कि मनमोहन सिंह ने उन्हें तीक़न दिया है कि इनके मुतालिबा को पूरा किया जाए और दिनेश त्रिवेदी की जगह मुकुल राय को वज़ीर रेलवे बनाया जाएगा लेकिन कल पार्लीमेंट में मर्कज़ी बजट की पेशकशी के बाद ही ये कार्रवाई होगी। तृणमूल कांग्रेस के आला सतही ज़राए ने कहा है कि ममता बनर्जी को भरपूर तीक़न दिया गया है कि त्रिवेदी के ख़िलाफ़ कार्रवाई ज़रूर होगी जिन्होंने रेलवे बजट में मुसाफ़िर किरायों में इज़ाफ़ा करके पार्टी क़ियादत की नाराज़गी मोल ली है।

त्रिवेदी अपने पेश कर्दा बजट पर क़ायम हैं।

TOPPOPULARRECENT