Thursday , December 14 2017

तक़सीम आंध्र प्रदेश की सूरत में कांग्रेस से इस्तीफ़ा- टी जी वेंकटेश

रियास्ती वज़ीर छोटी आबपाशी मिस्टर टी जी वेंकटेश ने कहा कि अलाहिदा तेलंगाना रियासत तशकील देने की सूरत में वो कांग्रेस से मुस्ताफ़ी हो जाएंगे। 3 फ़ेब्रुअरी को दिल्ली पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर की क़ियादत में सदर जम्हूरीया से मुलाक़ात करते

रियास्ती वज़ीर छोटी आबपाशी मिस्टर टी जी वेंकटेश ने कहा कि अलाहिदा तेलंगाना रियासत तशकील देने की सूरत में वो कांग्रेस से मुस्ताफ़ी हो जाएंगे। 3 फ़ेब्रुअरी को दिल्ली पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर की क़ियादत में सदर जम्हूरीया से मुलाक़ात करते हुए रियासत को तक़सीम करने की मुख़ालिफ़त की जाएगी। उन्हों ने कहा कि असेंबली ने तेलंगाना मुसव्वदा बिल को मुस्तरद कर दिया है जिस के बाद मर्कज़ी हुकूमत और कांग्रेस पार्टी हाईकमान अपने फ़ैसले पर नज़रेसानी करें।

3 फ़ेब्रुअरी को सीमा आंध्र की नुमाइंदगी करने वाले अरकाने असेंबली चलो दिल्ली के प्रोग्राम पर रवाना होंगे और चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की क़ियादत में सदर जम्हूरीया परनब मुकर्जी से मुलाक़ात करते हुए रियासत को तक़सीम करने के तरीकेकार की मुख़ालिफ़त की जाएगी और असेंबली की जानिब से तेलंगाना मुसव्वदा बिल को मुस्तरद करने की मंज़ूरा क़रारदाद से वाक़िफ़ कराया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT