Wednesday , December 13 2017

तक़सीम के ख़िलाफ़ जगन की जया ललीता और करूणानिधि से मुलाक़ात

सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी ने आज चिनाई पहूंच कर चीफ़ मिनिस्टर टामिलनाडू जया ललीता और साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर करूणानिधि से मुलाक़ात करते हुए आंध्र प्रदेश को मुत्तहिद रखने और पार्लियामेंट मनी तेलंगाना बिल की मुख़ालिफ़

सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी ने आज चिनाई पहूंच कर चीफ़ मिनिस्टर टामिलनाडू जया ललीता और साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर करूणानिधि से मुलाक़ात करते हुए आंध्र प्रदेश को मुत्तहिद रखने और पार्लियामेंट मनी तेलंगाना बिल की मुख़ालिफ़त करने की अपील की।

6 दिसमबर को जगन मोहन रेड्डी उत्तरप्रदेश पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर अखिलेश यादव से मुलाक़ात करेंगे। रियासत को मुत्तहिद रखने के लिए दिल्ली के अलावा मुल्क के मुख़्तलिफ़ रियास्तों का दौरा करते हुए चीफ़ मिनिस्टर्स और पार्टी सरबराहों से मुलाक़ात करने वाले सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी आज चिनाई पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर जया ललीता से मुलाक़ात की।

बादअज़ां साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर करूणानिधि से मुलाक़ात की और दोनों क़ाइदीन से रियासत को मुत्तहिद रखने में तआवुन करने की अपील करते हुए कहा कि मर्कज़ी हुकूमत आर्टीकल 3 का बेजा इस्तेमाल कररही है।

असेंबली में रियासत की तक़सीम के लिए अक्सरीयत हासिल ना होने के बावजूद आंध्र प्रदेश को तक़सीम करने की कोशिश कररही है। अगर पार्लियामेंट में तेलंगाना की बिल को शिकस्त नहीं दी गई तो मुल्क की दूसरी रियासतें भी इस तरह तक़सीम होजाएंगी।

बादअज़ां मीडीया से बातचीत करते हुए सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने कहा कि इन का दौरा चिनाई कामयाब रहा है। जया ललीता और करूणानिधि ने रियासत को मुत्तहिद रखने के मुआमले में उनकी अपील पर हमदर्दाना ग़ौर करने और मुकम्मिल तआवुन करने का तीक़न दिया है।

उन्हें यक़ीन है मुल्क की मुख़्तलिफ़ सियासी जमातें तेलंगाना के बारे में ज़रूर ग़ौर करेंगी और रियासत को ग़ैर दस्तूरी अंदाज़ में हरगिज़ तक़सीम होने नहीं देंगे मगर जगन मोहन रेड्डी ने बताया कि वो 6 दिसमबर को उत्तरप्रदेश पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर अखिलेश यादव से मुलाक़ात करेंगे और रियासत को मुत्तहिद रखने के लिए समाजवादी पार्टी से मुकम्मिल तआवुन तलब करेंगे। सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी का उनके हामीयों ने अर पोर्ट पर शानदार ख़ौरमक़दम किया।

TOPPOPULARRECENT