Monday , December 11 2017

तक़सीम पर में एवान में बयान दूंगा: किरण

रियासती क़ानूनसाज़ असेंबली में मौकापरस्ती के मसले पर टी आर एस रुकने असेंबली के टी रामा राव‌ के कहते हुए रिमार्कस पर मुदाख़िलत करते हुए चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी रेड्डी ने पुरज़ोर अलफ़ाज़ में कहा कि रियासत की तक़सीम पर पार्टी हा

रियासती क़ानूनसाज़ असेंबली में मौकापरस्ती के मसले पर टी आर एस रुकने असेंबली के टी रामा राव‌ के कहते हुए रिमार्कस पर मुदाख़िलत करते हुए चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी रेड्डी ने पुरज़ोर अलफ़ाज़ में कहा कि रियासत की तक़सीम पर पार्टी हाईकमान फैसले की क्यों मुख़ालिफ़त कर रहा हूँ।

एवान में अपना इज़हार ख़्याल करते वक़्त हक़ायक़ का इन्किशाफ़ करूंगा। उन्होंने कहा कि वो तक़सीम के ताल्लुक़ से मुख़ालिफ़त करने की वजूहात सिर्फ़ एवान में ही बताएंगे।

चीफ मिनिस्टर ने कहा कि रियासत की तक़सीम से इलाके तेलंगाना को होने वाले नुक़्सानात की तफ़सीलात से वो अवाम को वाक़िफ़ कराएंगे । तब ही सब की आंखें खुल जाएंगी और उन का इज़हार ख़्याल मुकम्मिल करने के बाद तेलंगाना राष़्ट्रा समीति अपना क्या रद्द-ए-अमल देगी में देखना चाहता हूँ।

किरण कुमार रेड्डी ने टी आर एस रुकने असेंबली के टी रामा राव‌ से कहा कि उन की दियानतदारी के ताल्लुक़ से रिमार्कस करने की हरगिज़ उन्हें ज़रूरत नहीं है।

किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि वो रियासत की तक़सीम के मसले पर अवाम को हक़ायक़ से वाक़िफ़ करवाएंगे और जब टी आर एस का रद्द-ए-अमल भी देख लेंगे।

TOPPOPULARRECENT