Tuesday , December 12 2017

तक़सीम रियासत के अहम उमूर की 15 मई तक तकमील की हिदायत

रियासती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन ने हिदायात जारी करते हुए कहा कि रियासती तंज़ीम जदीद के अमल से मुताल्लिक़ तमाम अहम नकात को 15 मई 2014 तक मुकम्मिल करलिया जाये।

रियासती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन ने हिदायात जारी करते हुए कहा कि रियासती तंज़ीम जदीद के अमल से मुताल्लिक़ तमाम अहम नकात को 15 मई 2014 तक मुकम्मिल करलिया जाये।

गवर्नर ने सरकारी ओहदेदारों को हिदायत दी कि 2 जून से पहले तमाम मसाई मुकम्मिल होजाना चाहीए जब कि 2 जून दोनों इलाक़ों के क़ियाम की क़तई तारीख होगी और दोनों इलाक़ों में मुंख़बा हुकूमतें काम शुरू करेंगी।

रियासती चीफ सेक्रेटरी और दुसरे सीनिय‌र ओहदेदारों ने रियासती तंज़ीम जदीद के मौज़ू पर गवर्नर को तफ़सीली मालूमात फ़राहम कीं। इन में जामि मंसूबा दुसरे शामिल है।

प्रिंसिपल सेक्रेटरी फाइनैंस ने मुलाज़िमीन की तक़सीम , रियासती मुशावरती कमेटियों और ऑल इंडिया सरविस ऑफीसरस की तक़सीम के मुताल्लिक़ तफ़सीलात पेश कीं।

तमाम मुलाज़िमीन की तक़सीम रियासती मुशावरती कमेटी के रेहनुमय‌ना ख़ुतूत पर अमल में लाई जाएगी। उन्होंने दोनों रियासतों के लिये मालियती असासा जात की तक़सीम के मुताल्लिक़ भी तफ़सीलात पेश कीं।

प्रिंसिपल सेक्रेटरी ने गवर्नर को मह्कमाजात के ताल्लुक़ से रेकॉर्ड रुम , फाईलस , मनक़ूला , गैर मनक़ूला असासा जात , तरबियती इदारा जात की तक़सीम , अदालत में ज़ेर दौरान मुक़द्दमात , आई टी इनफ़रास्ट्रक्चर के मुताल्लिक़ तफ़सीलात पेश कीं।

हुक्काम ने बताया कि तमाम अहम फाईलस , रेकॉर्ड्स को डिज़िटिलाइज़ किया जाएगा और इलेक्ट्रॉनिक कॉपियों को तैयार किया जाएगा । गवर्नर नए चीफ सेक्रेटरी और दुसरे ओहदेदारों को हिदायत दी कि आम आदमी से मुताल्लिक़ तमाम उमूर को बिला रुकावट जारी रखा जाये और मुकम्मिल किया जाये।

उन्होंने अहकाम जारी किए कि अवामी तक़सीम निज़ाम , मुख़्तलिफ़ वज़ाइफ़ की अदाएगी किसानों को तुख़्म की सरबराही पर ख़ुसूसी तवज्जा दी जाये।

चीफ सेक्रेटरी ने बताया कि रियासती तंज़ीम जदीद के कमेटियों और कार्पोरेशंस तरबियती इदारों , तवानाई से मुताल्लिक़ अहम उमूर को गवर्नर को पिर के रोज़ पेश किया जाएगा।

स्पेशल चीफ सेक्रेटरी बराए गवर्नर एन रमेश कुमार , स्पेशल चीफ सेक्रेटरी इस पीकर , प्रिंसिपल सेक्रेटरी फ़ै फाइनैंस , अजय कलिम , डा पी वि रमेश , सांबा सेवा राव‌ , प्रेम चंद्रा रेड्डी , के रामा कृष्णा राव‌ , महिकमा फाइनैंस और बी वेंकटेशम् इस जायज़ा मीटिंग में मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT