Friday , December 15 2017

तक़सीम रियासत क मुआमलात में तेज़ी

रियासत की तक़सीम के मुआमलात हिसाब-ओ-किताब में स्रात पैदा की जा रही है। इस माह की 24 से ही तेलंगाना , आंध्र प्रदेश के हिसाबात अलाहिदा अलाहिदा होंगे।

रियासत की तक़सीम के मुआमलात हिसाब-ओ-किताब में स्रात पैदा की जा रही है। इस माह की 24 से ही तेलंगाना , आंध्र प्रदेश के हिसाबात अलाहिदा अलाहिदा होंगे।

ज़िला टरीझ़री को अहकामात मिल चुके हैं चुनांचे मुलाज़िमीन और वज़ीफ़ा याबों को वक़्त मुक़र्ररा पर अदायगी के इक़दामात में स्रात पैदा होचुकी है।

24 मई को वज़ीफ़ा और तनख़्वाहों की तक़सीम की जाएगी 2 जून से तेलंगाना हुकूमत एसी ज़िम्मेदारी क़बूल कर लेगी 24 मई की तनख़्वाह आंध्र प्रदेश की आख़िरी तनख़्वाह होगी।

वज़ीफ़ा भी ज़िला करीमनगर में जुमला 29584 सरकारी मुलाज़िमत में मंथनी डेवेझ में 1736 ,पदापली में 4119 , जगत्याल में 5892 , सिरिसिल्ला में 3651 ,करीमनगर में 14178 बरसर ख़िदमत हैं इसी तरह ज़िला तमाम में 19796 वज़ीफ़ा ख़ार मुलाज़मत की तादाद है तनख़्वाहों के तहत मुलाज़िमीन को 47.85 करोड़ वज़ीफ़ा के तहत 34,34 करोड़ रुपये की अदायगी होगी इस सिलसिले में जी ओ की इजराई पर आंध्र प्रदेश के खाता है तेलंगाना के मुलाज़िमीन सरकारी-ओ-वज़ीफ़ा ख़्वारों के लिए रक़म मुंतक़िल होगी इस सिलसिले में टरीझ़री मुलाज़िमीन के ज़ाबता तफ़सीलात बंक खाता की तैयारी करली गई।

सरकारी इसकीमात प्रोग्रामों की अमल आवरी के तहत मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात को फ़ंडज़ खज़ाने के ज़रीये इजराई होगी मुलाज़िमीन की तनख़्वाहों की तरह से फ़ंडज़ ख़र्च के लिए जारीया माह की 24 आख़िरी तारीख़ होगी तए पाया है।

इस सिलसिले में तमाम अख़राजात अदायगी का हिसाब किताब की हवालगी के लिए अहकामात जारी किए जाऐंगे। चुनाव की सरगर्मीयों में शामिल ओहदेदारों को फ़ंडज़ किस तरह इस्तेमाल करना चाहीए दर्द-ए-सर बन हुआ हैं। 13 वीं फाइनैंस कमीशन फ़ंडज़ पिछ्ले साल के आख़िरी वक़्त में मंज़ूरी हुई थी। ज़िला में 1200 ग्राम पंचायत के लिए 17 करोड़ रुपये मंज़ूर हुए थे इन ही को मुख़तस करदिए गए। चुनाव ज़ाबता अख़लाक़ की वजह से ताहाल कामों में रुकावट है।

TOPPOPULARRECENT