Thursday , December 14 2017

थाईलैंड और जॉर्जिया से मालूमात के हुसूल के लिए हिंदूस्तान का रब्त

इसराईली सिफ़ारतकार पर दहश्तगर्द हमला की तहक़ीक़ात करने वालों में आज थाईलैंड और जॉर्जिया के ओहदेदारों से रब्त पैदा करके इन दोनों ममालिक में इसी नौईयत के दहश्तगर्द हमलों के बारे में मालूमात हासिल कीं। ये हमले इन दोनों ममालिक में च

इसराईली सिफ़ारतकार पर दहश्तगर्द हमला की तहक़ीक़ात करने वालों में आज थाईलैंड और जॉर्जिया के ओहदेदारों से रब्त पैदा करके इन दोनों ममालिक में इसी नौईयत के दहश्तगर्द हमलों के बारे में मालूमात हासिल कीं। ये हमले इन दोनों ममालिक में चंद दिन क़ब्ल किए गए हैं। सरकारी ज़राए के बमूजब हिंदूस्तानी महकमों ने दोनों ममालिक के अपने हम मंसब महकमों से रब्त पैदा करके सिफ़ारती ज़राए से तबलीसी में पीर के दिन और बैंकाक में कल होने वाले धमाकों के बारे में मालूमात फ़राहम करने की ख़ाहिश की।

बताया जाता है कि इसराईली सिफ़ारतकारों को मंसूबा बंद अंदाज़ में निशाना बनाया जा रहा है। ताहम हिंदूस्तान में हुए हमले की तहक़ीक़ात में ताहाल कोई नुमायां पेशरफ़्त नहीं हुई है। तहक़ीक़ाती ओहदेदारों का कहना है कि सी सी टी वी फूटेज भी कारआमद साबित ना होसके। इस दौरान इसराईली सफ़ीर ने वज़ीर-ए-ख़ारजा एस एम कृष्णा से मुलाक़ात की।

TOPPOPULARRECENT