Thursday , December 14 2017

थाई धमाके आलमी सेयासी कशीदगियों से मरबूत

थाईलैंड के आला ओहदेदारों ने यहां पेश आए तीन धमाकों के बारे में अवाम में इज़तिराब को आज कम करने की कोशिश की जिस में वज़ारत-ए-दिफ़ा ने कहा कि उन्हें दहश्त गरदाना हमले नहीं समझना चाहीए , और एक दीगर ओहदेदार ने उन्हें आलमी सयासी कशीदगी

थाईलैंड के आला ओहदेदारों ने यहां पेश आए तीन धमाकों के बारे में अवाम में इज़तिराब को आज कम करने की कोशिश की जिस में वज़ारत-ए-दिफ़ा ने कहा कि उन्हें दहश्त गरदाना हमले नहीं समझना चाहीए , और एक दीगर ओहदेदार ने उन्हें आलमी सयासी कशीदगी से मरबूत किया । थाई पोलीस ने वसत बैंकाक में कल के ड्रामाई वाक़ियात के बाद दो ईरानियों को गिरफ़्तार किया जब कि एक बम जो मुम्किन है तीन इरानी बनारहे थे , एक मकान में फट पड़ा ।

नेशनल सिकिवरेटी कौंसल सैक्रेटरी जनरल रशियन पोतेप हासिरी ने न्यूज़ कान्फ़्रैंस को बताया कि कल का वाक़िया आलमी सियासत में मौजूदा बैन अल-अक़वामी कशीदगियों के सबब पेश आया। उन्हों ने कहाकि एसा ना सिर्फ थाईलैंड में बल्कि दीगर मुक़ामात पर होरहा है । वाज़ेह रहे कि इसराईल ने इरान को मुरिद इल्ज़ाम ठहराया है कि वो जारजयाई और हिंदूस्तानी दार-उल-हकूमत में इस के मुफ़ादात पर हमलों में मोलव्विस है ।

दरीं असना वज़ीर दिफ़ा सकोम पोल सवानिह थल ने कहा कि इन की राय में ये बिगड़े हुए लोग बम बनाने की कोशिश कररहे थे जिस के नतीजे में धमाके होगए । दो इरानी मौक़ा-ए-वारदात से फ़रार होगए जबकि तीसरे सय्यद मुरादी ने पोलीस पर दस्ती बम फेंकने की कोशिश की जो दरख़्त से टकराकर उसी के करीब गिर गया और इस के पैर कट गए। पोलीस ने मुरादी को अस्पतालमुंतक़िल किया जबकि एक और इरानी को ए रिपोर्ट पर गिरफ़्तार करलिया जब कि वो मलाईशीया फ़रार होने की कोशिश कररहा था ।

तीसरा हनूज़ मफ़रूर है । वज़ीर-ए-आज़म म्युंग लोक शीनावातरा ने अवाम से उन धमाकों पर ख़ौफ़-ओ-हिरास में मुबतला ना होने की अपील करते हुए कहा कि पोलीस और अनटलीजनस एजंसियां इस केस की तहकीकात कररही हैं। इस दौरान थाई वज़ारत-ए-ख़ारजा ने इरान से उन तीनों आदमियों का पस-ए-मंज़र मालूम करने केलिए तआवुन चाहा है, जिन्हों ने सकोम वेत 71 मकान किराया पर लिया था जो इस वाक़िया का मर्कज़ है ।

TOPPOPULARRECENT