Wednesday , December 13 2017

दफ़ा 370 पर जूं का तूं मौक़िफ़ बरक़रार

पटना

पटना

जम्मू-कश्मीर को ख़ुसूसी मौक़िफ़ की हामिल दफ़ा 370 के बारे में ख़दशात का अज़ाला करते हुए बी जे पी ने आज कहा कि जूं का तूं बरक़रार रखा जाएगा। बी जे पी क़ौमी तर्जुमान एमजे अकबर ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि दफ़ा 370 पर जूं का तूं मौक़िफ़ बरक़रार रहेगा।

ये एक दस्तूरी मामला है और इस में किसी तरह की भी तबदीली पार्लियामेंट में नहीं की जा सकती। एमजे अकबर ने ये बात उस वक़्त कही जब उनसे दफ़ा 370 के बारे में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के मौक़िफ़ और बी जे पी क़ाइदीन के हालिया बयानात के बारे में पूछा गया जिस में उन्होंने कहा था कि पार्टी को पार्लियामेंट में दो तिहाई अक्सरीयत हासिल होने पर ये दफ़ा मंसूख़ करदी जाएगी।

उन्होंने कहा कि मोदी हुकूमत अक़िलीयती फ़िर्क़ा की मआशी तरक़्क़ी और बहबूद की ख़ाहां है। इस मामले में वो कोई इमतियाज़ रवा नहीं रखती और सब का साथ सब का विकास के फ़लसफ़ा हुक्मरानी पर अमल पैरा है। उन्होंने कहा कि अक़िलीयती फ़िर्क़ा को दरपेश सब से बड़ा मसले ये है कि बेक़सूर नौजवानों को उठा लिया जाता है उन्हें गिरफ़्तार कर के किसी वाक़िये में मुलव्विस ना होने के बावजूद तवील अर्से तक तहवील में रखा जाता है।

उन्होंने कहा कि मोदी हुकूमत इक़्तेदार सँभालने के बाद गुज़िशता एक साल के अंदर ऐसा कोई वाक़िया पेश नहीं आया। उन्होंने ये भी कहा कि अक़िलीयती फ़िर्क़ा के अवाम को हिरासाँ करना और उनके साथ इमतियाज़ी सुलूक कांग्रेस दौर‌-ए-हकूमत में वबाई शक्ल इख़तियार करचुका था। उन्होंने दावा किया कि अब ये सब ख़त्म होचुका है।

TOPPOPULARRECENT