Tuesday , June 19 2018

दमिशक़ और हलब मैं झड़पें, मज़ीद 13 हलाक

हलब और दमिशक़ में खूँरेज़ झड़पें जारी हैं जबकि मुल्क भर में तशद्दुद(हिंसा) से कम से कम 13 अफ़राद हलाक होगए। शामी जरनैल ने दावा किया है कि दार-उल-हकूमत (राजधानी)दमिशक़ पर मुकम्मल कंट्रोल हासिल कर लिया है और शाम के मुबस्सिर के मुताबिक़

हलब और दमिशक़ में खूँरेज़ झड़पें जारी हैं जबकि मुल्क भर में तशद्दुद(हिंसा) से कम से कम 13 अफ़राद हलाक होगए। शामी जरनैल ने दावा किया है कि दार-उल-हकूमत (राजधानी)दमिशक़ पर मुकम्मल कंट्रोल हासिल कर लिया है और शाम के मुबस्सिर के मुताबिक़ गुज़श्ता रात हलब मैं बाग़ी अफ़्वाज कई अज़ला से पसपा होगईं क्योंकि सरकारी फ़ौज ने इलाक़ा पर गोला बारी की, इस के बाद बाग़ी इस इलाक़ा से निकल गए।

शाम के शहरों हलब और दमिशक़ में खूँरेज़ झड़पें जारी रहीं जबकि मुल्क भर में तशद्दुद(हिंसा) से कमअज़ कम 13 अफ़राद हलाक होगए, इंसानी हुक़ूक़ के लिए शामी मुबस्सिर के मुताबिक़ गुज़श्ता रात हलब मैं बाग़ी अफ़्वाज इज़ा के ज़िला से पसपा होगईं, सरकारी अफ़्वाज ने इलाक़ा पर गोला बारी की, इस के बाद बाग़ी इस इलाक़ा से निकल गए।

शाम के अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के लिए सफ़ीर बशार जाफरी ने कहा है कि उन्हें और उन के ख़ानदान को जान से मारने की धमकीयां दी जा रही हैं और उन्हों ने अमरीकी हुक्काम को इस बारे में आगाह कर दिया है।

नुमाइंदे ने अक़वाम-ए-मुत्तहिदा जनरल असेंबली को बतायाकि उन्हें फ़ख़र है कि वो अपने मुल्क के ख़िलाफ़ तमाम साज़िशों के मुक़ाबले में इस का दिफ़ा(रक्षा) कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT