दमिश्क़ में ज़ोरदार कार बम धमाका, 12 हलाक

दमिश्क़ में ज़ोरदार कार बम धमाका, 12 हलाक
दमिश्क़, 9 अप्रैल (ए पी ए एफ़ पी) शामी हुकूमत के एक ओहदादार का कहना है कि दमिश्क़ में एक कार बम धमाका ने कम अज़ कम 10 अफ़राद को हलाक किया है। शामी टेलीविज़न के मुताबिक़ दारुल हुकूमत के वस्त में बारूद से भरी गाड़ी में होने वाले धमाके के न

दमिश्क़, 9 अप्रैल (ए पी ए एफ़ पी) शामी हुकूमत के एक ओहदादार का कहना है कि दमिश्क़ में एक कार बम धमाका ने कम अज़ कम 10 अफ़राद को हलाक किया है। शामी टेलीविज़न के मुताबिक़ दारुल हुकूमत के वस्त में बारूद से भरी गाड़ी में होने वाले धमाके के नतीजे में 12 अफ़राद हलाक जबकि 45 दूसरे ज़ख़्मी हो गए।

टी वी के मुताबिक़ धमाके से तबाह होने वाली गाड़ी सुबह बहारात स्क्वायर और अलशहबंदर के दरमयानी इलाक़े में पार्क थी। धमाका शाम के मर्कज़ी बैंक के सामने सुबह बहारात स्क्वायर की एक निसबतन सुनसान सड़क पर हुआ।

अलशहबंदर स्क्वायर को जाने वाली इसी शाहराह पर फ़्रांसीसी ख़बररसां एजेंसी ए एफ़ पी का दफ़्तर भी वाक़े है, जिसे धमाके से शदीद नुक़्सान पहुंचा। धमाके की शिद्दत से मर्कज़ी बैंक और इर्द गिर्द वाक़े इमारतों के शीशे टूट गए।

क़ानून नाफ़िज़ करने वाले इदारों ने धमाके के मुक़ाम तक आम लोगों की रसाई बंद कर दी है ताकि इमदादी कार्यवाईयों में रुकावट ना पड़े।

Top Stories