Sunday , September 23 2018

दर्ज फ़ेहरिस्त अक़्वाम के तलबा को बैरून ममालिक तालीम के लिए माली इमदाद

एक तरफ़ तेलंगाना में अक़लीयती तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा स्कालरशिप और फीस बाज़ अदाएगी से महरूम हैं तो दूसरी तरफ़ हुकूमत ने दर्ज फ़ेहरिस्त अक़्वाम से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा को बैरूनी ममालिक में आला तालीम के हुसूल के लिए 10 लाख रुपये की माली इमदाद की स्कीम शुरू की है।

इस स्कीम के तहत हर साल दर्ज फ़ेहरिस्त अक़्वाम के 500 तलबा को अमरीका, बर्तानिया, ऑस्ट्रेलिया, कैनेडा और सिंगापुर की यूनीवर्सिटीज़ में आला तालीम के लिए माली इमदाद फ़राहम की जाएगी। दिलचस्प बात ये है कि तेलंगाना हुकूमत ने मुत्तहदा आंध्र प्रदेश में कांग्रेस हुकूमत की जानिब से जारी कर्दा जी ओ पर अमल आवरी जारी रखते हुए इस स्कीम को बरक़रार रखा है।

आम तौर पर टी आर एस हुकूमत ने साबिक़ा हुकूमत की स्कीमात में तबदीली या फिर उन्हें मंसूख़ करने का फैसला किया। ताहम दर्ज फ़ेहरिस्त अक़्वाम के तलबा की तालीमी इमदाद से मुताल्लिक़ इस स्कीम को बरक़रार रखा गया है।

मुंतख़ब तलबा को 5 लाख रुपये की पहली क़िस्त इमीग्रेशन कार्ड हासिल होने के बाद अदा की जाएगी जबकि दूसरी क़िस्त पहले सेमेस्टर के नतीजा की पेशकशी पर अदा होगी। तलबा किसी भी नेशनलाइज्ड बैंक से 5 लाख रुपये तक तालीमी क़र्ज़ हासिल कर सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT