Friday , December 15 2017

दलाई लामा का वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात पर इज़हार तशक्कुर

तिब्बत के जिला वतन रुहानी पेशवा का कहना है कि कैनेडा के चयन के साथ बढ़ते ताल्लुक़ात के बावजूद वज़ीर-ए-आज़म स्टीफ़न हारपर ने मुझसे मुलाक़ात की जिस पर उनका मशकूर हूँ। इस से क़ब्ल वज़ीर-ए-आज़म स्टीफ़न हारपर और चीन के ज़ेर‍ ए‍ इंतेज़ाम इलाक़े ति

तिब्बत के जिला वतन रुहानी पेशवा का कहना है कि कैनेडा के चयन के साथ बढ़ते ताल्लुक़ात के बावजूद वज़ीर-ए-आज़म स्टीफ़न हारपर ने मुझसे मुलाक़ात की जिस पर उनका मशकूर हूँ। इस से क़ब्ल वज़ीर-ए-आज़म स्टीफ़न हारपर और चीन के ज़ेर‍ ए‍ इंतेज़ाम इलाक़े तिब्बत के जिलावतन रुहानी पेशवा दलाई लामा से बंद कमरे में मुलाक़ात की।

दलाईलामा ने प्रेस कान्फ्रेंस के दौरान अपनी मुलाक़ात के बारे में बताया कि उन्हों ने वज़ीर-ए-आज़म स्टीफ़न हारपर से आइन्दा पाँच सालों में हिंदूस्तान में मुक़ीम एक हज़ार जिला वतन तिब्बती बाशिंदों को कैनेडा लाने के मंसूबे पर इन से इज़हार-ए-तशक्कुर किया है।

इससे क़ब्ल दोनों रहनुमाओं की दो हज़ार सात में मुलाक़ात हुई थी जिस पर चीन के सिफ़ारतख़ाने की जानिब से इस मुलाक़ात की शदीद मुज़म्मत की गई थी। दलाई लामा ने इस के बाद 2009 में कैनेडा का दौरा किया ताहम वज़ीर-ए-आज़म स्टीफ़न हारपर ने इस मर्तबा उन से मुलाक़ात से गुरेज़ किया।

वाज़िह रहे कि दलाई लामा तिब्बत के मुआमले पर मुनाक़िदा छुटे वर्ल्ड पार्लीमेनट्रीन कनवेनशन में शिरकत के लिए कैनेडा आए हैं।

TOPPOPULARRECENT